اخبار بازی

ساخت بازی Star Wars Jedi 3 به صورت رسمی تایید شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از موفقیت قسمت دوم سری بازی‌های Jedi از فرانچایز جنگ ستارگان، حالا تایید شد که بازی Star Wars Jedi 3 هم توسط استودیو ریسپاون در دست تولید است.

با توجه به موفقیت کامل دو بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor در جلب نظر مردم و منتقدین و صد البته فروش، ساخت دنباله این بازی چندان دور از انتظار نبود. به گفته آقای Cameron Monaghan، بازیگر شخصیت Cal Kestis در این سری، نسخه سوم این مجموعه وارد پروسه ساخت شده است.

Monaghan مثل صحبت‌های خود در رویداد Ocala Comic Con، گفت: “ما مشغول کار روی نسخه سوم بازی هستیم و و هم‌اکنون پروسه انجام آن را طی می‌کنیم. این یک تعهد بزرگ به این سری است و تا اینجا صحبت‌هایی انجام دادیم، اما امیدواریم تا وقتی همه‌چیز انجام شود، بتوانیم وارد عمل شده و محصولی هیجان‌انگیز را تحویل دهیم.”

این اولین بار نیست که به ساخت این بازی اشاره شده است، اما این خبر به صورت رسمی ساخت بازی را تایید می‌کند. پیش از این، مدیرعامل شرکت EA، آقای Andrew Wilson در صحبت‌های خود از علاقه این ناشر به ساخت این دنباله صحبت کرد. مدتی بعد، فرصت‌های شغلی ثبت شده توسط استودیوی Respawn Entertainment، شایعاتی در رابطه با ساخت این بازی به وجود آورد.

دیدگاهتان را بنویسید