اخبار بازی

مدت زمان بازی Marvel’s Spider-Man 2 همانند نسخه اول خواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با انتشار اطلاعات از Marvel’s Spider-Man 2، انتظارات هم بالا می‌‌رود، اما این اثر قرار نیست یک بازی طولانی باشد.

Marvel’s Spider-Man 2 بهبودهای زیادی نسبت به نسخه پیشین داشته و تیم سازنده سعی دارد تا با پیشرفت مبارزات، گشت و گذار و… در بسیاری از موارد این بازی را به یک دنباله شایسته تبدیل کند. همانطور که از هر دنباله‌ای بر بازی‌های جهان‌باز انتظار می‌رود، Spider-Man 2 قرار است بسیار بزرگ‌تر باشد. با تمام این‌ها، خبری از یک بازی بسیار عظیم نیست. شهر نیویورک (New York) قرار است دو برابر بزرگ‌تر از بازی قبلی باشد و در نتیجه، تجربه‌ای طولانی در انتظار هواداران نخواهد بود.

علاوه بر این، Spider-Man 2 قرار است تجربه‌ای مشابه با نسخه اول داشته باشد. به اتمام رساندن این بازی مثل نسخه قبل است. کارگردان ارشد استودیوی اینسامنیاک (Insomniac Games) یعنی آقای رایان اسمیت (Ryan Smith)، در مصاحبه‌ای با VGC این خبر را تایید کرد. با این حساب، Spider-Man 2 نهایتا 20 الی 25 ساعت به طول می‌انجامد و این مقدار بسته به نوع بازی شما و محتوای فرعی، متغیر است.

اسمیت در صحبت‌های خود گفت: ” Spider-Man 2 از نظر تجربه کلی چیزی مشابه با بازی قبلی است. ما به اینکه هر لحظه از بازی چقدر حماسی، عمیق یا داستانی باشد، فکر کردیم.” او در ادامه گفت با این دنباله، استودیوی اینسامنیاک نمی‌خواهد محتوا را افزایش داده و تجربه گسترده‌تری ارائه دهد، بلکه هدف آن‌ها بهبود کیفیت محتوای پیشنهادی است که افزایش میزان جزئیات می‌تواند نکته کلیدی آن باشد.

اسمیت در ادامه افزود: “ما نمی‌خواستیم Spider-Man 2 یک بازی 100-80 ساعته باشد، این چیزی نیست که دنبالش بودیم. هدف ما روایت داستان‌های فوق‌العاده‌ با بیشترین توان است. ما می‌خواهیم که هر ماموریت به معنای واقعی کلمه، به یاد ماندنی باشد. به جای بالا بردن اندازه بازی، این چیزی‌ است که دنبالش هستیم.”

“ما می‌خواهیم مطمئن شویم که در دنیای بازی یک عنصر داستانی برای اکتشاف وجود دارد. دیدیم که گیمرها چگونه به این مورد در عناوین قبلی ما واکنش نشان دادند.”

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 28 مهر (20 اکتبر) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید