اخبار سینما

علت ساخت «Chicken Run 2» مشخص شد

تاریخ اکران دقیق «Chicken Run 2» مشخص شد
نویسنده : تحریریه۲۳ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش مگ تک به نقل از ورایتی، تیم سازنده فیلم «Chicken Run: Dawn of the Nugget» در جشنواره فیلم لندن از قصد خود برای ساختن یک کلاسیک فمینیستی که ادای احترامی به فیلم‌های سرقتی نیز هست، پرده برداشتند.

این فیلم 23 سال پس از اکران فیلم اصلی «Chicken Run» منتشر می‌شود. در این دنباله، جنجر (با صدای تندی نیوتون) و راکی (با صدای زکری لی‌وای) زمانی که دخترشان مالی (با صدای بلا رمزی) از خانه جزیره‌ای خود به سرزمین اصلی فرار می‌کند، وارد یک ماجراجویی خطرناک دیگر می‌شوند.

کاری کرک‌پاتریک، نویسنده فیلمنامه، که فیلمنامه «Chicken Run» اول را نیز نوشته است، گفت:

فیلم قبلی ادای احترامی به فیلم‌های فرار بود و این یکی ادای احترامی به فیلم‌های سرقتی است. من و جان کار روی این فیلم را در سال ۲۰۱۴ شروع کردیم و در واقع با یک شوخی درونی شروع کردیم. می‌دانستیم که این یک فیلم سرقتی است، اما الماس این سرقت برای مرغ‌ها چیست؟ آن‌ها اهمیتی به پول نمی‌دهند. بنابراین فکر کردیم، الماس یک بچه است.

«O’Farrell» افزود که داستان در ابتدا بر رابطه پدر و پسر تمرکز داشت، اما آن‌ها به همراه نویسنده ریچل تانارد تصمیم گرفتند که به جای آن روی مرغ‌ها تمرکز کنند.

«O’Farrell» گفت:

ما دو پیش‌نویس از یک داستان پدر-پسر نوشتیم، و سپس همه زنان در Aardman گفتند: ‘دارید چه کار می‌کنید؟ این یک کلاسیک فمینیستی است!’ جنجر یک قهرمان فمینیست است، یک نماد، و بنابراین گفتیم، ‘باشه حق با شماست، ما می‌خواهیم آن را به یک داستان مادر-دختری تبدیل کنیم’.

سام فل، کارگردان فیلم، نیز در اکران فیلم حضور داشت – که به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA هیچ ستاره‌ای از صداپیشگان حضور نداشت – و توضیح داد که چرا ساخت فیلم دیگری از «Chicken Run» اینقدر طول کشید.

فل گفت:

انتظارات آنقدر بالا بود که می‌دانستم باید چیزی به همان اندازه عالی ارائه کنیم. بسیاری از مردم آن را دوست دارند و ما باید عدالت را در حق آن رعایت می‌کردیم، به همین دلیل است که ساخت آن تقریبا یک ربع قرن طول کشید.

این دنباله در جشنواره فیلم لندن با استقبال خوبی مواجه شد و در طول فیلم خنده‌ها و تشویق‌های زیادی را به همراه داشت. تماشاگران با پوستری از «Chicken Run: Dawn of the Nugget» در صندلی‌های خود مورد استقبال قرار گرفتند و در حین انتظار برای شروع فیلم، با بازی با کلمات با مضمون مرغ سرگرم شدند.

«Chicken Run: Dawn of the Nugget» در ۱۵ دسامبر در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید