اخبار سینما

فروش 30 میلیون دلاری فیلم The Exorcist: Believer در هفته اول اکران

فروش 30 میلیون دلاری فیلم The Exorcist: Believer در هفته اول اکران
نویسنده : تحریریه۱۲ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش ددلاین، فیلم سینمایی «The Exorcist: Believer»، محصول کمپانی‌های یونیورسال، بلوم هاوس و مورگان کریک، با فروش 30 تا 36 میلیون دلاری در آمریکا اکران شد. این فیلم که یک بازسازی و دنباله برای فیلم کلاسیک «جن گیر» (1973) است، در 3600 سالن سینمای آمریکا به نمایش درآمد.

«The Exorcist: Believer» به کارگردانی دیوید گوردون گرین و نویسندگی دنی مک براید، در میان مخاطبان 18 تا 34 سال، اسپانیایی‌ها و لاتین تبارها محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در این فیلم، الن برستاین بار دیگر نقش کریس مک نیل، مادر دختر تسخیر شده در فیلم اول را بازی می‌کند. برستاین در هیچ یک از دنباله‌ها یا پیش درآمدهای قبلی «جن گیر» که عمدتا با انتقادهای منفی مواجه شدند، حضور نداشت.

داستان «The Exorcist: Believer»، سال‌ها پس از مرگ همسر ویکتور فیلدینگ (با بازی لزلی اودم جونیور) در زلزله ایتی آغاز می‌شود. او دخترشان، آنجلا (با بازی لیدیا جویت) را به تنهایی بزرگ کرده است. اما زمانی که آنجلا و دوستش کاترین (با بازی اولیویا اونیل) در جنگل ناپدید می‌شوند و سه روز بعد بدون هیچ خاطره‌ای از اتفاقی که برایشان افتاده بازمی‌گردند، زنجیره‌ای از اتفاقات آغاز می‌شود.

«The Exorcist: Believer» پس از فیلم‌های «راهبه 2» (The Nun 2) و «اره 10» (Saw X)، سومین فیلم ترسناک است که در پاییز سال 2023 در آمریکا اکران شد و فروش خوبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید