اخبار بازی

«The Expanse: A Telltale Series» هم‌اکنون در استیم

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی The Expanse: A Telltale Series در دسترس کاربران استیم قرار گرفت. این عنوان ماجراجویی شامل پنج قسمت است و یک داستان فضایی را روایت می‌کنند. طرفداران استودیو Telltale اکنون می‌توانند بازی The Expanse: A Telltale Series را روی پلتفرم‌های خود تجربه کنند.

پس از عرضه اولیه و انحصاری این عنوان برای فروشگاه Epic Games، بازی The Expanse: A Telltale Series اکنون از طریق Steam نیز قابل تجربه است. این بازی که توسط Telltale Games و Deck Nine ساخته شده است، روی شخصیت Camina Drummer تمرکز می‌کند، شخصی که از دزدان دریایی و دیگر معضلات اخلاقی در طول مسیر خود اجتناب می‌کند.

مانند دیگر عناوین Telltale Games، بازی The Expanse تصمیمات و چالش‌های اخلاقی مختلفی را ارائه می‌دهد که می‌تواند منجر به عواقب طولانی مدت شود. همچنین گزینه‌های حرکتی جدیدی مانند ناوبری Zero-G با رانشگرها و چکمه‌های ماگ برای راه رفتن روی دیوارها و موارد دیگر به بازی اضافه شده است. بازی در پنج قسمت طراحی شده است و سایت HowLongToBeat تخمین می‌زند که اگر به داستان پایبند باشید، اتمام بازی حدود شش ساعت طول می‌کشد. اگر بخواهید همه چیز را کامل می‌کنید، اتمام بازی حدود 11.5 ساعت به طول خواهد انجامید.

یک قسمت دیگر با نام Archangel برای کسانی که بازی پایه را تمام کرده و نسخه Deluxe را در اختیار دارند، در دسترس است. این قسمت بر کریسژن آواسارالا (با بازی شهره آغداشلو)، دبیر کل سازمان ملل متحد تمرکز دارد که باید از خانواده خود و تهدیدی که امنیت کره زمین را تهدید می‌کند، مراقبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید