اخبار بازی

بازی The Expanse: A Telltale Series برای Steam عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی ماجراجویی و علمی تخیلی Telltale Games و Deck Nine که قبلا به طور انحصاری از طریق فروشگاه Epic Games در دسترس بود، به زودی برای Steam عرضه خواهد شد.

Telltale Games و Deck Nine بازی خود یعنی The Expanse: A Telltale Series را با عرضه پنجمین و آخرین قسمت آن در ماه سپتامبر به پایان رساندند و به زودی این بازی از طریق پلتفرم دیگری نیز در دسترس خواهد بود.

در زمان عرضه، The Expanse: A Telltale Series تنها از طریق فروشگاه Epic Games برای رایانه شخصی عرضه شده بود، اما به نظر می‌رسد که که این بازی در مدت زمانی کم، به Steam راه خواهد یافت. اگرچه این مورد هنوز به طور رسمی توسط Telltale تایید نشده، اما یک صفحه Steam برای بازی فعال شده است. هنوز هیچ اطلاعی در مورد زمان دقیق عرضه این عنوان برای Steam وجود ندارد و این صفحه تنها اعلام می‌کند که بازی مذکور “به زودی” انتشار می‌یابد.

The Expanse: A Telltale Series بر روی PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه شده است. این بازی در فصل پاییز یک قسمت اضافی با تمرکز روی Chrisjen Avasarala دریافت خواهد کرد.

این اولین محصول Telltale Games پس از بازگشت دوباره آن بود. همچنین این استودیو ساخت بازی The Wolf Among Us 2 را پیش می‌برد، اما به نظر می‌رسد که این دنباله در پشت صحنه با موانع بزرگی روبرو شده است. Telltale Games اخیراً با اخراج‌ نیروها مواجه شد و اگرچه استودیو اطمینان داده که توسعه The Wolf Among Us 2 ادامه دارد، گزارش‌ها حاکی از آن است که اکثر تیم سازنده این بازی به عنوان بخشی از اخراجی‌ها کنار گذاشته شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید