اخبار سینما

تریلر پایانی «قاتلان ماه گل» منتشر شد

تریلر پایانی قاتلان ماه گل منتشر شد
نویسنده : سارا محمدی۲۵ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار فیلم قاتلان ماه گل، اپل تی‌ وی آخرین تریلر فیلم مورد انتظار قاتلان ماه گل مارتین اسکورسیزی قبل از اکران آن را منتشر کرد. این فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است. زمانی که ملت اوسیج یک شبه به ثروتمندترین افراد جهان تبدیل شدند اما با مداخله‌ سفید پوستانی که سهم خود را می‌ خواستند به قتل رسیدند.

در تریلر جدید و نهایی فیلم قاتلان ماه کامل به ارنست بورکهارت (لئوناردو دی کاپریو) می پردازد که تلاش می کند عشق و بی گناهی خود را به مولی کایل (لیلی گلدستون) از ملت اوسیج ثابت کند. در این فیلم رابرت دنیرو، بازیگر کهنه کار و برنده جایزه اسکار نیز در کنار دی کاپریو حضور دارد. رابرت دنیرو نیز در این فیلم در نقش ویلیام هیل، عموی ارنست بورکهارت و پادشاه خودخوانده اوسیج ایفای نقش می کند.

“Killers of the Flower Moon” بیش از 3 ساعت طول می کشد

فیلم Killers of the Flower Moon قرار است این آخر هفته در سینماها اکران شود و مدت زمان اکران آن دقیقا 3 ساعت و 26 دقیقه است. مدت زمان بیش از 3 ساعت فیلم به استودیو اپل این امکان را داده است که بتواند چندین فیلم پشت صحنه، کلیپ و تریلر منتشر کند.

Killers of the Flower Moon بر اساس کتابی به همین نام نوشته دیوید گرن در سال 2017 ساخته شده است. این فیلم به بررسی مضامین طمع، قتل‌ های زنجیره‌ای و بی‌ عدالتی نژادی می‌ پردازد و در عین حال یک رویداد تاریخی را روشن می‌ کند.

قاتلین ماه گل قرار است در 20 اکتبر 2023 به سینماها برود. برای مشاهده آخرین تریلر فیلم Killers of the Flower Moon روی لینک کلیک کنید.

همچنین بخوانید: داستان فیلم The Wager ششمین همکاری مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو

دیدگاهتان را بنویسید