اخبار بازی

نسخه اول Resident Evil در اروپا رده‌بندی سنی دریافت کرد

نسخه اول Resident Evil
نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

نسخه کلاسیک Resident Evil که اولین بار در سال 1996 عرضه شد، ممکن در حال بازسازی باشد و طرفداران قطعا از این خبر خوشحال خواهند شد.

از بازسازی Resident Evil Zero و Code Veronica گرفته تا نسخه اصلی بعدی این فرنچایز، به‌نظر می‌رسد که تعدادی پروژه بزرگ از سری Resident Evil در حال حاضر در دست ساخت است، به نظر می‌رسد که یکی از این پروژها، بازسازی نسخه اول Resident Evil باشد. در کنار این‌ها، شایعاتی در خصوص ساخت نسخه بعدی سری شنیده می‌شود.

به نظر می‌رسد که درجه‌بندی سنی PEGI اروپا از Resident Evil برای رایانه‌های شخصی، که توسط Gematsu در توییتر تایید شده است، دقیقا چنین چیزی را نشان می‌دهد. این عنوان ترسناک بقا که در ابتدا در سال 1996 منتشر و برای رایانه‌های شخصی عرضه شد، سال‌هاست که روی پلتفرم‌های مدرن در دسترس نیست و حتی در Steam نیز به فروش نمی‌رسد. درجه‌بندی PEGI ممکن است اشاره‌ای به انتشار مجدد بازی در آینده‌ای نزدیک داشته باشد، چیزی که طرفداران مدتی است که از شرکت کپکام درخواست می‌کنند.

برخی از افشاگری‌های اخیر ادعا می‌کنند که بازسازی نسخه اول Resident Evil در دست ساخت است و انتظار می‌رود در سال 2026 منتشر شود. آن‌ها قصد دارند این بازی را در سالگرد سی سالگی این مجموعه عرضه کنند. با این حال، از آن زمان، گزارش‌ها این ادعاها را رد کرده‌اند و بیان کردند که در حال حاضر روی چنین پروژه‌ای کار نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید