اخبار تکنولوژی

دوربین گلکسی Z Fold 6 مشابه نسل قبل خواهد بود!

دوربین گلکسی Z Fold 6
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نوآوری سالانه در عرصه گوشی‌های هوشمند همواره کار دشواری بوده است. بی‌شک طراحی مجدد مکانیزم پیچیده مفصل و اجزای داخلی یک گوشی تاشوی مدرن، کاری دشوارتر است.

اکنون شایعاتی در مورد گوشی بعدی سامسونگ به نام Galaxy Z Fold6 منتشر شده است. به گفته یک منبع آگاه به نام Ice Universe، باید انتظاراتمان را در مورد دوربین اصلی Z Fold6 پایین بیاوریم. ظاهرا سامسونگ از همان سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN3 (۱/۱.۵۶ اینچ، ۱.۰ میکرومتر) برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد که در مدل‌های Z Fold5 و Z Fold4 نیز به کار رفته است.

اگر این شایعات درست باشد، یک اتفاق کاملا ناامیدکننده است. اما براساس گزارش‌های معتبر دیگری از THE ELEC، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد ضخامت Galaxy Z Fold6 را کاهش دهد تا شکاف فزاینده ضخامت محصولاتش با رقبا را پر کند.

دوربین گلکسی Z Fold 6

طبق این گزارش، سامسونگ احتمالا در حال مهندسی معکوس گوشی تاشو Huawei Mate X5 است تا ببیند این شرکت چینی چگونه موفق به دستیابی به پروفایل نازک‌تر و باتری داخلی بزرگ‌تر شده است.

به عنوان مقایسه، Z Fold5 باز شده ۶.۱ میلی‌متر و بسته ۱۳.۴ میلی‌متر ضخامت دارد، در حالی که این اعداد برای Mate X5 به ترتیب ۵.۳ و ۱۱.۱ میلی‌متر است.

دیدگاهتان را بنویسید