اخبار تکنولوژی

ساعت هوشمند Pixel Watch 3 گوگل ارتقا خاصی در ظاهر خود نخواهد داشت

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بر اساس رندرهای لو رفته که با طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) ساخته شده‌اند، به نظر می‌رسد پیکسل واچ ۳ گوگل از نظر طراحی کلی شباهت زیادی به نسل قبلی خود داشته باشد.

این ساعت همچنان از نمایشگر دایره‌ای شکل بدون حاشیه و یک بند مشکی رنگ با قفل سگکی بهره می‌برد. البته می‌توان برخی تفاوت‌های جزئی مانند افزایش سایز چرخ دوار را مشاهده کرد. همچنین به نظر می‌رسد بدنه ساعت کمی ضخیم‌تر از پیکسل واچ ۲ باشد. OnLeaks نیز این موضوع را تأیید کرده است. طبق گفته این افشاگر، ابعاد نسل جدید ۴۰.۷۹ در ۴۰.۷۳ در ۱۴ میلی‌متر است، در حالی که این ابعاد برای نسل قبلی ۴۱ در ۴۱ در ۱۲.۳ میلی‌متر بود.

افزایش ضخامت پیکسل واچ ۳ احتمالا به دلیل ظرفیت بالاتر باتری آن است. ظرفیت باتری این ساعت با توجه به وبسایت‌های تأییدیه Dekra و Safety Korea، برابر با ۳۰۷ میلی‌ آمپر ساعت خواهد بود (این عدد برای پیکسل واچ ۲ برابر با ۳۰۴ میلی‌ آمپر ساعت است).

انتظار می‌رود پیکسل واچ ۳ از نمایشگر ۱.۲ اینچی بهره برده و سیستم‌عامل Wear OS را اجرا کند. همچنین یک دکمه فیزیکی در سمت راست ساعت و یک بریدگی بزرگ‌تر در سمت دیگر آن وجود دارد که به نظر می‌رسد جایگاه اسپیکر باشد.

بر اساس شایعات، ممکن است پیکسل واچ ۳ علاوه بر نسخه ۴۱ میلی‌متری، در سایز بزرگ‌تری نیز عرضه شود. همچنین گفته می‌شود این ساعت از قابلیت اتصال باند فوق عریض (UWB) برای بهبود عملکرد باز کردن قفل با ساعت و موارد دیگر بهره خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید