اخبار تکنولوژی

بنچمارک‌های اولیه سری گلکسی S24 منتشر شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در رویداد معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ، فرصتی برای تجربه محصولات جدید ایجاد شد تا خبرنگاران مقایسه‌ها و بررسی‌های لازم را انجام دهند.

با این حال تصاویری منتشر شده از اجرای بنچمارک آنتوتو روی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ اولترا نتایج عجیبی را نشان می‌دهد. امتیازات به دست آمده در این بنچمارک، پایین هستند و همین موضوع باعث تعجب اهالی تکنولوژی شده است. سامسونگ تاکید دارد محصولات نمایش داده شده هنوز نسخه نهایی سخت‌افزار و نرم‌افزار را ندارند. با این حال این نتایج بنچمارک می‌تواند نگران‌کننده باشد.

تفاوت امتیازی که در بنچمارک آنتوتو بین گلکسی اس ۲۴ نسخه اگزینوس و اس ۲۴ اولترا نسخه اسنپدراگون مشاهده شد، زیاد نبود و نمی‌تواند جای نگرانی باشد. اما امتیاز کمتر از انتظار ۱.۸۱ میلیونی که اس ۲۴ اولترا با تراشه اسنپدراگون مورد نظر که کمی اورکلاک شده بود، ثبت کرد می‌تواند نگران‌کننده باشد. این تراشه باید امتیازی بالاتر از ۲ میلیون کسب می‌کرد؛ اما مشاهده می‌شود که امتیاز ثبت شده بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده است.

مصرف باتری و افزایش دمای دستگاه‌ها در این بنچمارک‌های اولیه بسیار عجیب به نظر می‌رسد.گلکسی اس ۲۴ اولترا با تراشه اسنپدراگن تنها ۱ درصد افت باتری و افزایش دمای ۰.۶ درجه‌ای داشته که خیلی پایین است.

در مقابل گلکسی اس ۲۴ مدل استاندارد با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰، ۸ درصد افت باتری و ۱۴.۳ درجه افزایش دما را نشان می‌دهد که بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

نظر شما در مورد نتایج بنچمارک سری گلکسی اس 24 سامسونگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید