اخبار بازی

موفقیت چشم‌گیر The Last of Us Part 2 Remastered در بریتانیا

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی The Last of Us Part 2 Remastered از سونی و ناتی داگ، شروع چشمگیری در بریتانیا داشته است و توانسته مورد استقبال شدید قرار بگیرد.

ناتی داگ اخیرا به دلیل تاکید بر انتشار مجدد بازی‌های قدیمی، مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است، اما واضح است که این انتشارهای مجدد، برای ناتی داگ و سونی نتیجه می‌دهد. بازی The Last of Us Part 2 Remastered هفته گذشته عرضه شد و به نظر می‎رسد که از نظر فروش، شروع خوبی داشته است. این بازی در رتبه سوم جدول فروش فیزیکی و هفتگی انگلستان قرار گرفت.

کریستوفر درینگ از GamesIndustry، جزئیات بیشتری را از عملکرد بازی ارائه کرده است و در توییتر اعلام کرد که در زمان عرضه، The Last of Us Part 2 Remastered دو برابر بازی The Last of Us Part 1 از ناتی داگ فروش داشته است. بازی نام برده در سال 2022 عرضه شده بود.

موفقیت این نسخه ریمستر اخیرا در استقبال منتقدان نیز منعکس شده است، به طوری که بازی در حال حاضر در متاکریتیک به امتیاز 91 رسیده است.

طبق گفته منتقدان، به لطف کمپینی که با گذشت زمان بهتر شده است، یک حالت روگ لایک جدید و فوق‌العاده چالش برانگیز و مجموعه‌ای از مراحل حذف شده از بازی اصلی، بازی The Last of Us Part 2 Remastered بهانه‌ای عالی برای بازگشت به آخرین شاهکار ناتی داگ است.

دیدگاهتان را بنویسید