اخبار سینما

پیام بازیگران «Friends» برای درگذشت متیو پری

پیام بازیگران «Friends» برای درگذشت متیو پری
نویسنده : تحریریه۰۹ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازیگران مجموعه طنز محبوب «Friends» پس از درگذشت ناگهانی متیو پری در سن ۵۴ سالگی، با انتشار پیامی مشترک از دوست همکارشان یاد کردند.

جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت لبلانک و دیوید شوایمر در بیانیه مشترکی به مجله People گفتند:

همه ما از از دست دادن متیو کاملا ویران شده‌ایم. ما چیزی بیش از یک بازیگر بودیم. ما یک خانواده هستیم. چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد، اما در حال حاضر ما برای اندوهگین شدن و پردازش این فقدان غیرقابل درک صبر می‌کنیم. به مرور زمان، تا جایی که بتوانیم بیشتر خواهیم گفت. در حال حاضر، افکار و عشق ما با خانواده متی، دوستانش و همه کسانی است که او را در سراسر جهان دوست داشتند.

مارتا کافمن و دیوید کرین، خالقان Friends، به همراه کوین برایت، تهیه کننده اجرایی Friends، پری را به خاطر بازی‌هایش در نقش چندلر بینگ و آنچه که با شخصیت پشت صحنه‌اش به سریال آورده بود، تحسین کردند. آن‌ها در بیانیه مشترک چنین گفتند:

ما از درگذشت دوست عزیزمان متیو شوکه و عمیقا متاسفیم. هنوز غیرممکن به نظر می‌رسد. تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که احساس خوشبختی می‌کنیم که او بخشی از زندگی ما بود. او استعداد درخشانی بود. این کلیشه‌ای است که بگوییم یک بازیگر نقشی را خودش می‌سازد، اما در مورد متیو، هیچ حرفی واقعی‌تر وجود ندارد. از روزی که برای اولین بار شنیدیم که او نقش چندلر بینگ را ایفا می‌کند، هیچ کس دیگری برای ما وجود نداشت. ما همیشه شادی، نور و هوشی را که او در هر لحظه به ارمغان می‌آورد، گرامی می‌داریم – نه فقط در کارش، بلکه در زندگی. او همیشه بامزه‌ترین فرد اتاق بود. بیش از آن، او شیرین‌ترین بود، با قلبی بخشنده و فداکار. ما تمام محبت خود را به خانواده و دوستان او می‌فرستیم. این واقعا همان جایی است که قلب ما شکسته است.

پری با بازی در نقش چندلر بینگ، یکی از اعضای ثابت و محبوب این مجموعه طنز بود که طرفداران زیادی داشت. او همچنین به مشکلات اعتیاد خود اشاره کرده بود که دوستانش در مجموعه به ویژه جنیفر آنیستون در بهبودی‌اش نقش مهمی ایفا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید