اخبار سینما

نسخه سینمایی «زخم کاری» به صورت رایگان منتشر می‌شود!

نسخه سینمایی سریال زخم کاری
نویسنده : تحریریه۱۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نسخه سینمایی «زخم کاری» قرار است پیش از انتشار دومین فصل این سریال، به صورت رایگان منتشر شود.

«زخم کاری» که در فصل اول با استقبال چشم‌گیری از سوی مخاطبان مواجه شد، برای یک فصل دیگر نیز تمدید شده و اکنون قرار است نسخه سینمایی آن در آستانه انتشار دومین فصل، منتشر شود.

فصل اول سریال «زخم کاری»

در فصل اول سریال زخم کاری که توسط محمدحسین مهدویان کارگردانی و توسط محمدرضا تخت کشیان تهیه شده، داستان بر اساس رمان «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد به نگارش درآمده است.

از بازیگرانی که در این فصل حضور داشتند می‌توان به جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی اشاره کرد.

این سریال به طور کلی درباره طمع و قدرت طلبی در جامعه معاصر است. فصل اول این سریال با موفقیت پخش شده است و در حال حاضر نسخه سینمایی آن نیز منتشر خواهد شد.

فصل دوم سریال «زخم کاری»

در فصل دوم سریال زخم کاری که به زودی منتشر خواهد شد، بازیگران جدیدی مانند کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک در این سریال حضور خواهند داشت. با افزودن این بازیگران، فصل دوم این سریال انتظار می‌رود تا جذابیت و جرقه‌ای تازه به داستان ببخشد.

گفتنی است که فصل دوم سریال زخم کاری روز جمعه ۱۷ شهریور منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید