اخبار سینما

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی با عکس و مشخصات واقعی آن ها

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی
نویسنده : سارا محمدی۲۸ تیر ۱۴۰۲
70 دیدگاه

انیمیشن دختر کفشدوزکی یک داستان کلاسیک از نبرد خیر و شر با نگاهی مدرن است. مرینت دوپن چنگ دختر شیرینی است که هویت مخفی خود را از زمان کودکی به عنوان دختر کفشدوزکی معجزه گر پنهان نگه داشته است. دوست او، آدریان آگرست نیز برای خود رازی دارد. او یک کت نویر است، قهرمانی که همراه با دختر کفشدوزکی برای محافظت از پاریس در برابر نیروهای شیطانی می جنگد.

این مجموعه ماجراجویی های آن ها در مبارزه با هاوک موث، یک ابر شرور شیطانی را به تصویر می کشد که می خواهد تمام پاریس را به آکوماس (موجودات زامبی مانند) تبدیل کند. برای انجام این کار، او شهروندان میراکلس (Miraculous) را می گیرد و کوامی (روح حیوانی) را برای استفاده از منبع قدرت خود استخراج می کند. دختر کفشدوزکی و کت نویر باید قبل از این که خیلی دیر شود این کوامی ها را بگیرند.

طی این ماجراجویی، شخصیت های فوق العاده زیادی معرفی می شوند. در ادامه، شخصیت های اصلی انیمیشن دختر کفشدوزکی را به شما معرفی می کنیم. همچنین خواهیم گفت شخصیت های دختر کفشدوزکی در واقعیت چند سال دارند و قد آن ها چقدر است. پس اگر می خواهید با اسم تمام شخصیت های میراکلس آشنا شوید با مگ تک همراه باشید.

اسم و عکس تمام شخصیت های کارتون دختر کفشدوزکی

هیچ کس نمی تواند انکار کند دختر کفشدوزکی تا چه اندازه محبوب است. با این وجود، به غیر از نقاب ها، شخصیت های دیگری نیز وجود دارند که خود را متمایز می کنند. از طراحی گرفته تا نگرش آن ها، چیزهای زیادی می توان در مورد شخصیت های مختلف انیمیشن دختر کفشدوزکی گفت.

در این فهرست، اسامی شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی، صداپیشگان و اطلاعات دیگر را در اختیار شما قرار می دهیم. بنابراین، بیایید شروع کنیم.

نینو لحیف (Nino Lahiffe)

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: نینو لحیف
  • سن: 14 سال
  • قد: 1.64
  • صداپیشه: بن دیسکین

دوست نزدیک آدریان با نام نینو لحیف با اسم مستعار «Carapace»، دی جی رادیو مدرسه است. او لباس های معمولی به تن می کند، کلاه پانک بر سر دارد و همیشه هدفون می گذارد.

در ابتدا نینو علاقه زیادی به مرینت دارد. اما در یک قسمت به اسم «انیمن»،‌ متوجه می شود که رابطه بهتری با آلیا دارد و ترجیح می دهد با او بماند. در قسمت «اوبلیویو»،‌ او همراه با آلیا به یک ابر شرور تبدیل می شود. او مشکوک می شود که آلیا عاشق کت نویر است و به همین دلیل به «Rocketear» تبدیل می شود، یعنی شخصی که به صورت انفجاری اشک تولید می کند.

تام دوپن (Tom Dupain)

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: تام دوپین
  • سن: 40 سال
  • قد: 1.76
  • صداپیشه: کریستوفر اسمیت

تام دوپن مالک نانوایی دوپن چنگ، یک نانوایی معروف در پاریس است. او پدری مهربان و حامی برای مرینت است و همسری دلسوز برای سابین چنگ،‌ مادر مرینت به حساب می آید. در این مجموعه، اغلب دیده می شود که تام به سابین و مرینت در نانوایی کمک می کند. با هم، آن ها نانوایی دوپن چنگ را اداره می کنند و محیطی گرم و صمیمی برای مشتریان خود فراهم آورده اند.

در این انیمیشن تام نقش کمی دارد، اما شخصیتی محبوب میان طرفداران مجموعه است. او به عنوان پدری شناخته می شود که همیشه از دخترش حمایت می کند و مردی صادق و سخت کوش است که یک کسب و کار موفق را اداره می کند.

میلین هاپرل (Mylène Haprèle)

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: میلین هاپرل
  • سن: 15 سال
  • قد: 1.46
  • صداپیشه: جسیکا جی-جورج

میلین هاپرل به خاطر عشق به موسیقی و علاقه اش به خوانندگی شناخته می شود. او اغلب لباسی صورتی و بنفش به تن دارد و موهایش را می بافد.

میلین همچنین طرفدار پر و پا قرص دختر کفشدوزکی و کت نویر است و اغلب در رویارویی با دشمنان آن ها را تشویق می کند. در یکی از قسمت ها وقتی به او قدرت تبدیل شدن به نسخه قدرتمندتر از خود داده می شود، که با نام میلن میراکلس شناخته می شود، او به طور موقتی به دختر کفشدوزکی و کت نویر کمک می کند.

در این قسمت، میلین می تواند امواج صدا را کنترل کند و از آن ها برای مبارزه با شخصیت های شرور استفاده کند. با این وجود، بعد از این قسمت، او قدرت خود را از دست داده و به زندگی معمول خود باز می گردد.

ناتالی سانکور (Nathalie Sancoeur)

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: ناتالی سانکور
  • سن: 30 تا 31 سال
  • قد: 1.98
  • صداپیشه: سابرینا وایز

ناتالی سانکور دستیار شخصی و منشی گابریل آگرست است. او یک دستیار وفادار و متعهد برای گابریل به حساب می آید و همیشه آماده است به او کمک کند تا به اهدافش برسد. علیرغم وفاداری او به گابریل، او یک برنامه پنهانی دارد.

مشخص می شود که او با هاوک موث همدست است و به او در ماموریت تسخیر افراد و تبدیل آن ها به شخصیت های ابر شرور کمک می کند. شخصیت ناتالی پیچیده و چندوجهی است. او می تواند نقش خود به عنوان یک منشی قابل اعتماد را با نقش خود به عنوان همکار مخفی هاوک موث متعادل کند. اعمال و انگیزه های او اغلب با رازداری پوشیده شده اند، همین موضوع او را به شخصیتی جذاب و مرموز تبدیل می کند.

استاد وانگ فو (Master Wang Fu)

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: استاد وانگ فو
  • سن: 186 سال
  • قد:
  • صداپیشه: پیتر

استاد وانگ فو یک مربی مهربان و صبور برای مرینت و آدریان است. او در مورد قدرت و نحوه استفاده از آن به مرینت و آدریان آموزش می دهد. تاریخ و اساطیر میراکلس به عنوان یک چهره قدرتمند و خردمند پیوند عمیقی با او دارند.

راهنمایی های او برای موفقیت دختر کفشدوزکی و کت نویر ضروری هستند. او همچنین عمق و معنایی به انیمیشن اضافه می کند تا فراتر از یک داستان ابرقهرمانی ساده باشد.

علیرغم سن و خرد، استاد وانگ فو یک جنبه شوخ و کمدی دارد. او اغلب جوک می گوید و با مرینت و آدریان شوخی می کند، در نتیجه لحظاتی سرگرم کننده و دلنشین به مجموعه اضافه می شود.

ل چیان کیم، کیوپید سیاه (Lê Chiến Kim Ature / Dark Cupid)

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: کیوپید سیاه
  • سن: 15 سال
  • قد: 1.98
  • صداپیشه: اریک باوزا

ل چیان کیم توسط هاوک موث به کیوپید سیاه تبدیل می شود.

او به موجودی خطرناک و قدرتمند تبدیل می شود که به دنبال گسترش عشق ازطریق زور است. با تیر و کمان، او ارتباط عاشقانه ای بین افراد ایجاد می کند و آن ها را مجبور می کند بدون این که بخواهند عاشق شوند.

کیوپید سیاه شرور قدرتمندی است که دختر کفشدوزکی و کت نویر باید با او مقابله کنند. او مصمم است کاری کند تا کلویی عاشق او شود و برای رسیدن به این هدف دست به هر کاری می زند.

دختر کفشدوزکی و کت نویر با کمک هم او را متوقف می کنند و در نهایت او دوباره به ل چیان کیم تبدیل می شود. اگرچه او به حالت طبیعی بازگشته است، اما علاقه به کلویی همچنان در او دیده می شود.

رز لاویلانت/پیگل میراکلس (Rose Lavillant / Pig Miraculous)

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: رز لاویلانت پیگل میراکلس
  • سن: 15 سال
  • قد: 1.37
  • صداپیشه: ارین فیتزجرالد

خانواده رز بعد از این که پدرش آن ها را رها کرد از هم می پاشد، اما همچنان عاشق اوست و با مادرش به خاطر او بحث می کند و با عصبانیت خانه را ترک می کند. در «Volpina»، او میراکلس خود را متوجه می شود. پیگل میراکلس که او را به یک Volpina تبدیل می کند. وقتی دیزی میراکلس را در دست می گیرد، رز به پیگل تبدیل می شود؛ ابرقهرمانی که به صورت خوک لباس می پوشد و به دختر کفشدوزکی و کت نویر در ماموریت های خاص کمک می کند.

پس از وقایع «Strikeback»، پس از اینکه هاوک موث موفق شد پیگ میراکلس را به همراه سایر موجودات از جعبه یویو دختر کفشدوزکی بدزدد، رز دیگر قادر نیست به پیگلا تبدیل شود.

لایلا راسی/ملکه بدجنس (Lila Rossi / Queen of Mean)

لایلا راسی ملکه بدجنس
  • سن: 15 سال
  • قد: 1.70
  • صداپیشه: الکساندرا رضوان

لایلا راسی به دلیل غرور و رفتار رئیس مآبانه اش نسبت به همکلاسی هایش با عنوان ملکه بدجنس شناخته می شود. او همچنین رقیب شخصیت اصلی یعنی مرینت دوپن چنگ یا همان دختر کفشدوزکی است.

لایلا برخلاف ویژگی های شخصیتی منفی، شخصیت پیچیده ای دارد. او گذشته دشواری داشته است و از دروغ برای جلب توجه و محبتی که می خواهد استفاده می کند. لحظاتی وجود دارند که او می خواهد کارهای خود را جبران کند و نشانه هایی از پشیمانی در او دیده می شود.

او همچنین عاشق آدریان آگرست (کت نویر) است که اغلب موجب درگیری با مرینت می شود. او رابطه خوبی با پدرش ندارد و همیشه در آرزوی یک زندگی خانوادگی با ثبات است.

نورو/کوامی انتقال (Nooroo / Kwami of Transmission)

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: نورو کوامی انتقال
  • سن: 3500 سیکل – جوانترین کوامی
  • قد: 10 سانتی متر
  • صداپیشه: بن دیسکین

نورو یکی از شناخته شده ترین شخصیت های کوامی انیمیشن دختر کفشدوزکی است. او قدرت خود را از حلقه اش می گیرد (که به آن طلسم خوش شانسی) می گوید و در صورت نیاز به تیکی تبدیل می شود. او شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارد در مورد زیبایی و شجاعت صاحب میراکلس آواز بخواند (اگرچه ادعا می کند مغرضانه نیست).

نورو مسئول انتقال پیام ها از استاد فو به مرینت و آدریان است. بدون او، آن ها نمی توانند به دختر کفشدوزکی و کت نویر تبدیل شوند. همچنین، وقتی به مشکل برمی خورند به آن ها مشاوره می دهد و در مبارزات به آن ها کمک می کند. مانند تیکی در مقابل پلاگ.

او از فصل 1 که به مارینت و آدرین کمک می‌ کرد تا قدرت ‌های خود را به عنوان ابرقهرمان بپذیرند، حضور داشته است. برای به حداکثر رساندن توانایی های خود، او به هر چهار قهرمان کمک کرد تا یاد بگیرند که چگونه از آنها به طور موثرتر استفاده کنند.

پلاگ (Plagg) کوامی نابودی

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: پلاگ
  • سن: بیش از 65 میلیون سال
  • قد: 10 سانتی متر
  • صداپیشه: مکس میتلمن

یکی دیگر از شخصیت های اصلی کوامی در انیمیشن دختر کفشدوزکی، پلاگ است. پلاگ کوامی نابودی و شکم پرستی است. او یک گربه سیاه با چشمان سبز و شخصیتی تنبل است.

وقتی پلاگ به شکل میراکلس خود در می آید، به موجودی موش مانند با دو دندان نیش بزرگ که از دهانش بیرون زده اند تبدیل می شود. دم او به یک توپ بزرگ و میخ دار ختم می شود که به عنوان سلاحی در مبارزه با دشمنان عمل می کند.

غذای مورد علاقه او پنیر است، اما هر چیزی که پیدا کند را می خورد. پلاگ همچنین می تواند کوامی های دیگر را بخورد و قدرت آن ها را برای خود جذب کند، اما بعد از آن بسیار احساس بیماری می کند.

تیکی (Tikki) کوامی خلقت

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: تیکی
  • سن: حدود 13.772 میلیارد سال
  • قد: 10 سانتی متر
  • صداپیشه: ملا لی

تیکی یک موجود قرمز رنگ کوچک با گوش هایی به رنگ سفید، چشمان آبی و خطوط سیاه بر روی صورت و بدنش است. او یک شنل کلاهدار قرمز با رگه هایی از رنگ زرد بر تن می کند و دم صورتی دارد.

به عنوان یک کوامی، تیکی می تواند اشیا را تسخیر کند و به صاحب منتخب قدرت بدهد، اما نمی تواند به تنهایی قدرت اعطا کند. نقش او در این انیمیشن این است که وقایع را از دور مشاهده کند و در صورت نیاز با صحبت کردن مستقیم در ذهن مرینت، او را راهنمایی نماید.

در «The Collector»، تیکی به مرینت می گوید که از بدو تولد او را زیر نظر داشته است و به دلیل قدرتی که در قلبش می بیند او را به عنوان صاحب خود انتخاب کرده است.

گابریل آگرست (Gabriel Agreste) هاوک موث

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: گابریل آگرست
  • سن: 35 سال
  • قد: 2.2 متر
  • صداپیشه: کیت سیلورستاین

یکی از مهم ترین شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی، گابریل آگرست یا همان هاوک موث است. فرقی نمی‌کند که Hawk Moth به خاطر طراحی جذاب شخصیت توماس آستروک یا آوازهای تهدیدآمیز کیت سیلورستاین بسیار جذاب باشد. او کاملاً شیطانی است و به همین خاطر قابل ستایش است.

گذشته غم انگیز و انگیزه های صادقانه گابریل علیرغم هاله تهدیدآمیز او، ابعاد بیشتری به یک شخصیت پیچیده می بخشد. او می خواهد دختر کفشدوزکی و کت نویر را بگیرد تا به قدرتی عالی دست یابد و اشتباهاتی را که او و همسر ناخودآگاهش امیلی در گذشته مرتکب شده اند تصحیح کند.

این به این معنی نیست که تصمیمات گابریل قابل توجیه است، اما علیرغم اینکه مسیری را با نیت خوب ترسیم می کند، گهگاه نشانه هایی از شهوت قدرت را نشان می دهد.

آلیا سزار/رنا روژ (Alya Césaire / Rena Rouge)

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: آلیا سزار رنا روژ
  • سن: 15 سال
  • قد: 1.67
  • صداپیشه: کری کرانن

آلیا سزار که در بین دوستانش با نام رنا روژ شناخته می شود، بهترین دوست، همکلاسی و عاشق پنهانی مرینت است. او یک بلاگر مد است و یک کانال یوتیوبی دارد که در آن ویدئوهایی در مورد مد، آرایش و مراقبت از مو پست می کند.

آلیا بسیار خوش اخلاق است و دوستان زیادی در مدرسه دارد که بیشتر آن ها پسر هستند. از آنجایی که مرینت خلاجتی و مردد است که به آدریان نزدیک شود، آلیا همیشه به او کمک می کند و به او انگیزه می دهد.

او از حمایت روباه برخوردار می شود که به او توانایی فریب می دهد. آلیا به رنا روژ تبدیل می شود و در کنار متحد خود یعنی مرینت، همراه با کوامی خود، تریکس می جنگد.

جولیکا کوفین (Juleka Couffaine) ببر بنفش

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: جولیکا کوفین
  • سن: 15 سال
  • قد: 1.73
  • صداپیشه: ربا بهر

جولیکا خواهر دوقلوی لوکا کوفین و دختر تام و سابین کوفین است. در این انیمیشن، او نقش ابرقهرمان ببر بنفش را بر عهده دارد. به عنوان ببر بنفش، جولیکا این قدرت را دارد تا انرژی بنفشی که او را احاطه کرده است،‌کنترل و دستکاری کند. او همچنین می تواند از این انرژی برای ایجاد اشیایی از انرژی بنفش مانند سپر استفاده کند.

جولیکا یک فرد ساکت و محجوب است،‌ اما در عین حال مصمم و شجاع نیز است. او یک دوست وفادار برای دختر کفشدوزکی و کت نویر محسوب می شود و همیشه با علاقه به آن ها در برابر افراد شرور پاریس کمک می کند. به طور کلی، جولیکا/ببر بنفش یک مکمل قوی برای تیم ابرقهرمانان این انیمیشن است.

لوکا کوفین (Luka Couffaine) وایپریون

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: لوکا کوفین
  • سن: 15 سال
  • قد: 1.76
  • صداپیشه: گوتیه باتو

لوکا کوفین همکلاسی و دوست مرینت است. او فرد خوش قلب و مهربان است که مرینت را از هفت سالگی می شناسد. حضور مرینت او را عصبانی می کند و نمی داند چگونه احساسش را نسبت به او ابراز کند. به عنوان وایپریون، او یک رهبر طبیعی است که از دوستانش در برابر خطر محافظت می کند. به این ترتیب، او می تواند گردبادهای قدرتمندی ایجاد کند که اجسام را در هوا معلق کرده و به اطراف پرت می کند.

سلاح او شمشیری است که می تواند به شلاق تبدیل شود که به او اجازه می دهد از دور به دشمنان حمله کند یا به سرعت در اطراف آنها حرکت کند در حالی که با هر دو دست حمله می کند.

الکس کوبدل (Alix Kubdel) بانیکس

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: الکس کوبدل
  • سن: 15 سال
  • قد: 1.55
  • صداپیشه: کیرا باکلند

الکس یا بانیکس در میراکلس به یک چهره مهم تبدیل شده است. علیرغم این که خیلی مورد توجه قرار نگرفته است، اما نسبت به سایر شخصیت های این انیمیشن رشد شخصیتی بیشتری را متحمل شده است. این موضوع را در ارجاعات مختلف خلقت او مشاهده می کنیم.

برای اشاره به Totally Spies!، الکس در ابتدا قرار بود در یک گروه سه نفره با کلویی و سابرینا باشد، اما این ایده کنار گذاشته شد. علاوه بر این، خود آینده الکس، بانیکس، چندین بار نقش مهمی در بازگرداندن پاریس به شکوه سابق خود ایفا می کند که با «Chat Blanc» شروع شد.

بانیکس برای دفاع از پاریس بسیار مهمتر از دختر کفشدوزکی و کت نویر است زیرا دختر کفشدوزکی و کت نویر مرتباً برای مشاوره و بینش در مورد سفر در زمان و بحران های ابعادی به او مراجعه می کنند. علاوه بر این، الکس از همه پسر بچه ها حمایت می کند.

کلویی (Chloe) میراکلس زنبور

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: کلویی
  • سن: 15 سال
  • قد: 1.67
  • صداپیشه: صلاح ویکتور

کلویی همکلاسی مرینت است. او یک طراح مد و دارنده میراکلس زنبور است که این قدرت را از استاد فو در The Collector می گیرد. کلویی همچنین عاشق آدریان است. او دوست دارد با او سلفی بگیرد و حتی هدیه هایی مانند گل و شکلات به او می دهد. کلویی زمانی که اتفاق بدی در زندگی او رخ می دهد، بیش از حد واکنش نشان می دهد. اما او همیشه به سرعت برمی گردد و دوباره خوشحال می شود.

هنگامی که او به کفشدوزک تبدیل می شود، کلویی توانایی پرواز و ایجاد توهماتی را به دست می آورد که می تواند به عنوان حواس پرتی یا پنهان کردن او و شخص دیگری از دید استفاده شود. او همچنین قدرت، سرعت و رفلکس های بیشتری دارد.

سابرینا رینکامپری (Sabrina Raincomprix) خانم هاند

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: سابرینا
  • سن: 15 سال
  • قد: 1.67
  • صداپیشه: کاساندرا لی موریس

سابرینا بهترین دوست کلویی است و اغلب به عنوان دستیار او کار می کند. او همیشه مشتاقانه به کلویی کمک می کند و حس اعتماد به نفس و اراده قوی از خود نشان می دهد. هاوک موث سابرینا را به خانم هاند تبدیل می کند تا به او برای شکست دادن دختر کفشدوزکی و کت نویر کمک کند. خانم هاند قدرت و چابکی فوق العاده ای دارد که برای مبارزه علیه دختر کفشدوزکی و کت نویر از آن استفاده می کند.

او همچنین می تواند به یک هیولای تازی غول پیکر تبدیل شود که او را در نبرد حتی قدرتمندتر می کند. سابرینا علیرغم وفاداری به هاوک موث واقعاً شیطانی نیست و واضح است که او فقط تحت تأثیر قدرت شرور عمل می کند.

مرینت دوپن چنگ (Marinette Dupain-Cheng) دختر کفشدوزکی

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: مرینت دوپن چنگ
  • سن: 14 سال
  • قد: 1.49
  • صداپیشه: کریستینا وی

شخصیت اصلی یعنی مرینت بعد از تبدیل شدن نام دختر کفشدوزکی را می پذیرد. او دختر جوانی است که آرزو دارد یک طراح مد موفق شود. مرینت بامزه، شوخ طبع، نامطمئن و کمی عجیب و غریب است.

او اوقات زیادی را با آلیا سپری می کند. اگرچه دیوانه وار عاشق آدریان است، اما ترس مانع ابراز احساسات او می شود. او همچنین دوست دارد با خانواده اش وقت بگذراند و به والدینش بسیار علاقمند است.

برای مراقبت از شریک خود – تیکی خارق العاده – مرینت انتخاب شد. او از یویو به عنوان اسلحه خود استفاده می کند، زمانی که تغییر می کند و با کت نویر در کنارش با شر مبارزه می کند.

آدریان آگرست (Adrien Agreste) کت نویر

اسم شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی: آدریان آگرست
  • سن: 14 سال
  • قد: 1.64
  • صداپیشه: برایس پاپنبروک

پسر گابریل آگرست و کوکو شنل، آدریان آگرست یک نوجوان پاریسی کامل است. او خوش تیپ، ثروتمند و مورد علاقه همکلاسی هایش در کالج فرانسوا دوپون است.

آدریان طرفداران زیادی دارد، از جمله کلویی بورژوا و رز لاویلانت. با این وجود، از زمانی که مادرش در کودکی او را به خاطر مرد دیگری رها کرد، هیچ دختری را دوست نداشت. او همچنین دختر کفشدوزکی و ابرقهرمانان همراه او را تحسین می کند اما از هویت مخفی او اطلاعی ندارد.

آدریان یک گربه خانگی به نام پلاگ دارد که به شکل ابرقهرمانی خود تبدیل می شود: کت نویر. این به او قدرت افزایش چابکی و مهارت‌ های هنرهای رزمی را می ‌دهد، همراه با توانایی استفاده از حملات «فاجعه‌آمیز»، مانند پنجه ‌ها و نیش ‌هایی که برای مبارزه نزدیک از دستانش بیرون می‌ آیند.

عکس تمام شخصیت های میراکلس با اسم

این خلاصه ای بود از شخصیت های انیمیشن دختر کفشدوزکی!

امیدوارم، چیز جدیدی در مورد شخصیت های پشت نقاب بدست آورده باشید. امیدواریم که برای مدت طولانی از این شخصیت ها لذت ببرید و با شخصیت های جدید نیز آشنا شوید. تا دفعه بعد، میراکلس بمانید!

دیدگاهتان را بنویسید

  1. ... گفت:

    مرینت و آدرین ۱۵ ساله شونه توی فصل پنج توی یه قسمتش مرینت به عنوان بزای جشن آخر ساله شون اتنخاب میشع چون…

    1. 😎 گفت:

      صبر کن یه لحظه گابریل کجاش خیلی شیطانی بود؟خب اره درسته شخصیتش بد بود ولی همه اینارو به خاطر همسرش انجام داده بود وگرنه گابریل خیلی هم بد نیست

  2. Fati گفت:

    لوکا و جولیکا دو قلو هستند ، این اشتباه هست که لوکا ۱۴ سال و جولیکا ۱۵ سال 😑

    1. شیرینی پز جادویی گفت:

      راست میگه 😡

    2. ناشناس گفت:

      شما اشتباه دیدین هر دو زده ۱۵

    3. زهرا گفت:

      نه خیر لوکا بزرگتر از همس

  3. Fatima گفت:

    لوکا و جولیکا دو قلو هستند ، این اشتباه هست که لوکا ۱۴ سال و جولیکا ۱۵ سال 😑

    1. Niusha گفت:

      تو فیلم دوقلوعن

      1. حدیث گفت:

        اره عزیزم

        1. آیلار گفت:

          دختر کفشدوزکی❤🐞🐞

        2. حدیث گفت:

          اسم من حدیث هست

    2. امیررضا نیکنامی گفت:

      راست میگیا

  4. ابوالفضل فرهوتی گفت:

    چرا فقط مقاله در مورد میراکلس هست چرا گروه شب نقاب مقاله ای ندارد چرا انیمیشن های دیگر اندازه مقاله های میراکلس مقاله ندارند

    1. سونیک گفت:

      بله درسته چرا؟

    2. طاه گفت:

      تیکی و بلک یک سن دارند و هردو اول ین مجعزه گر بودند یعنی هردو یک سن دارندشب نقاب خیلی بچگونس این فیلم گدوه نوجوانان رو تسکیل میده

      1. ابوالفضل فرهوتی گفت:

        معلومه تو آنتی شب نقاب هستی حالا اشکال نداره بچرخ تا بچرخیم

      2. ابوالفضل فرهوتی گفت:

        معلومه تو آنتی شب نقاب هستی حالا اشکال نداره بچرخ تا بچرخیم شما میراکولر ها به همه ی فیلم ها انتقاد دارید

    3. abas گفت:

      چونکه میراکلس یکی از بهترین ها و پر بازدید و پرترفدار ترین کارتون های دونیتس

  5. گفت گفت:

    پلگ گفت از وقتی تیکی ساخته شده منم ساخته شودم پس چرا سن ها فرق داره
    اوکی فرق داشته باشه ولی درحد ۱سال ۲ سال نه میلیون سال

    1. ناشناس گفت:

      پلگ ۶۵ میلیون سالشه اون وقت تیکی ۱۳ میلیارد وخورده ای اون وقت ۹ میلیون سال فرق شونه

  6. عسل گفت:

    بله لوکا و جولیا دوقلو هستن ولی یه چیزی درست نیست که لوکا ۱۴ سال دارد اما خواهر آن ۱۵ سال

    1. پارمیس گفت:

      لوکا جولیا دوقلو هستن درست نیست لوکا ۱۴ سالش و جولیا ۱۵ سالش باشه

      1. نگار گفت:

        نه هردو ۱۵ سالشون هست

        1. آتی گفت:

          لوکا ۱۶ و جولیکا ۱۵
          اصلا لوکا تو اون مدرسه نیست

  7. ... گفت:

    مامان بابای جولیکا تام و سابینن؟
    چرا اطلاعات غلط میدید مگه جگد استون باباشون نبود

    1. Matin Dehghanzadeh گفت:

      آره

      1. شیرینی پز جادویی گفت:

        راست میگه 😡
        خب تام همون جگدستون هست فقط اسم رو عوض کرده

  8. سا سا گفت:

    بابا ی آدرین 35 ساله نیس اون پدر باید ۵۰ سالهش باشه و کوامی ها باید 6 سالشون باشه نمیشه که بنی پیر مردن

    1. هستی موسوی گفت:

      مارو خنگ فرض نکنید من کل عمرم رو پای فیلم دختر کفشدوزکی گذروندم مرینت دختر سابیین و تام هست در ضمن تام و سابیین کوفین نیستند اونا دوپن چنگ هستن اگه فیلم دختر کفشدوزکی رو ندیدی پیشنهاد میکنم الکی اطلاعات اشتباهی ننویس برو ببینش بعد راجبش بگو مارو احمق فرض نکن

      1. اها گفت:

        برا اینکه کل عمرت با این انیمیشن بچه گونه گذروندی باید متاسف باشی نه افتخار کنی😂😂

        1. توروسننه گفت:

          به نظر تو بچه گونست ولی برای بقیه. یک انیمشن. عالیست که میتونه تو زندگی به ما کمک کنه. پس قبل اینکه بخای چیزی بگی اول. فک کن بعد بگو حله

          1. مهشید گفت:

            برید ببینم السا بهترینه

    2. هستی موسوی گفت:

      کوامی ها هیچ وقت نمیمیرن تیکی گفته بود کوامی ها هرگز نمیمیرن اینطور که مشخصه اصلا شما هیچی راجب فیلم دخترکفشدوزکی نمیدونید کوامی ها ملیاردها تیلیون های تیلیاردها و….. عمر میکنن چه شش سالی چه ۱۰سالی چرا چرت و پرت میگین شاید بعضی هارو غلط بگه اما کوامی هارو اصلا

      1. میا گفت:

        ما نمیدونیم اونا چند سالشونه چون تیکی
        گفته بود وقتی جهان به وجود اومد ما
        بودیم پس سنشون مشخص نیست

  9. عطرین گفت:

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخختخخخخخخخخخخخخخخخیلی قشنگ بود

  10. Matin Dehghanzadeh گفت:

    سلام پس بقیهٔ شخصیت ها؟

  11. هستی موسوی گفت:

    مارو خنگ فرض نکنید من کل عمرم رو پای فیلم دختر کفشدوزکی گذروندم مرینت دختر سابیین و تام هست در ضمن تام و سابیین کوفین نیستند اونا دوپن چنگ هستن اگه فیلم دختر کفشدوزکی رو ندیدی پیشنهاد میکنم الکی اطلاعات اشتباهی ننویس برو ببینش بعد راجبش بگو مارو احمق فرض نکن

  12. میراکولر گفت:

    جولیکا و لوکا دو قلو هستن چرا سن هاشون رو متفاوت نوشتین؟

  13. ابوالفضل گفت:

    واقعا مسخرس گابریل پیر شده چطور سنش ۳۵ ساله سنش اشتباه هست

    1. میراکلوری که از دست کامنتاتون رف افق گفت:

      دقت کن..شاید لوکا و جولیکا و چندتا اشتباه دیگه داشته باشه اما راجب کوامی ها و گابی و ناتی درست گفته…تو انتظار داری گابریل فقط با وجود یه بچه پیرمرد ۵۰ ساله باشه؟ اون فقط موهاش زود سفید شده که این عادیه تو دنیای واقعیم یه آدم میتونه تو بچگی مو سفید کنه.

  14. H گفت:

    لوکا و جولیکا دوقلو هستند باید همسن باشند و تیکی و پلاگ هم همین هستن
    چند تا از کارکتر های مهم را نگفتید مثل اون چینیه ‌‌‌‌‌ومادرش و مادر و پدر لوکا و جولیکا و …..

  15. Coroco nobaske گفت:

    یک نفر کمه کسی که طراحی میکرد نیست سرمایه گذار. پدر لوکا
    لوکا و خواهر ش دوقلو هستند و کوامی ها سنشون 16ملیون ساله حدودی و همه کوامی ها ناتالی را تو همه شخصیت ها نیست و کسانی دیگر مثل جولیکا کاگامی و مادرش مادر آدرین
    بزرگ سالی الکس با موجزه گر خرگوش کسی که درباره وسایل موزه کار میکرد دیگه یادم نمیاد

  16. Coroco nobaske گفت:

    یک نفر کمه کسی که طراحی میکرد نیست سرمایه گذار. پدر لوکا
    لوکا و خواهر ش دوقلو هستند و کوامی ها سنشو بی نهایته و همه کوامی ها ناتالی را تو همه شخصیت ها نیست و کسانی دیگر مثل جولیکا کاگامی و مادرش مادر آدرین
    بزرگ سالی الکس با موجزه گر خرگوش کسی که درباره وسایل موزه کار میکرد دیگه یادم نمیاد

  17. طاه گفت:

    تیکی و بلک یک سن دارند و هردو اول ین مجعزه گر بودند یعنی هردو یک سن دارند

  18. ابوالفضل فرهوتی گفت:

    ای طاه ببین شما میراکولر ها کور و کر هستید شما به هر فیلمی انتقاد می کنید باب اسفنجی ،گروه شب نقاب ،گودال ،مارول ،دی سی ،فروزن و …و طاقت دیدن فیلم های پرطرفدار دیگر رو ندارید عوض شدن شما میراکولر ها عین این هست که موز برداری و بخوای توش توت فرنگی باشه تا این قدر عوض شدنتون غیر ممکن هست میراکلس تو دنیا ۱۰ درصد هیتر داره به خاطر همین پستی شما هست شما با توهین به فیلم های دیگه میراکلس رو از نظر ۱۰ درصد مردم جهان بی آبرو کردید تا کی میخواید چشم هاتون رو باز کنید ‌در ضمن همین ۹۰ درصد مردم که پسندیدنش همین ها بعضی هاشون فن همین فن هایی بودن که بهشون فحش دادین از جمله پی جی لاوری(شب نقابی)،گودالی ،ساکورایی و …چرا سعی نمی کنید به این فن ها احترام بگذارید .اگر با این کارتون و سریال ها احترام بگذارید میراکلس به این تباهی کشیده نمی شد

    1. abas گفت:

      هیچ وقت به تباهی کشیده نشد ما هم انتقاد نمیکنیم تبق نظر هوش مصنوعی الان بهترین مارتون دنیاس

    2. آتی گفت:

      چه ربطی داره
      شب نقاب واقعا بچه گانه و مسخرس هیچ وقت نمی توانند بقیه را گیر یندازند
      بعد اصلا ۳ تا بچه کوچولو هستند
      اینقدر هم وقتت را برای پیام تو اینجا نگذار.

  19. م گفت:

    خوب بود ولی بقیه بازیگر ها رو نزاشتید همین طور کوامی ها

  20. م گفت:

    سلام پس شخصیت های دیگه رو نگذاشتید

    1. ابوالفضل فرهوتی گفت:

      خب به درک

  21. ابوالفضل فرهوتی گفت:

    به خدا این قدر اطلاعات غلط داره که اگه بخوام همشونو بگم یکی دو ساعت طول می کشه اصلا بیاید مثلا این طوری به این قضیه نگاه کنیم چرا هر جا در بیوگرافی شخصیت ها سن ها اشتباه می نویسن بیوگرافی و نام و …هم که بیایم با هم جمع کنیم حدودا ۷۰ درصد اطلاعاتش غلط هست این چه منطقی هست .مطمئنم اصلا میراکلس ندیده

    1. آتی گفت:

      تو خوبی

  22. ابوالفضل فرهوتی گفت:

    من هم عاشق انیمیشن میراکلس هستم اما میراکلس چند انتقاد دارم ازش انتقاد های منطقی و درست ۱-میراکلس دختر ها رو ضایع می کنه چرا خب معلوم هست مرینت با عشقی که به آدرین داره و حرکات و رفتار عجیبش خودش رو بین آدرین آگرست خوار ،کوچک و حقیر می کنه این یعنی توهین به دختر ها
    ۲-آدرین آگرست وقتی به گربه سیاه تبدیل میشه در مواقع جنگ شوخی می کنه و اصلا حواسش به جنگ نیست پس این انیمیشن نشون میده پسر ها خنگ هستند یعنی این مجموعه داره به شخصیت پسر ها و دختر ها توهین میکنه و به شعور مخاطب توهین میکنه که به معنای واقعی کلمه یعنی توهین به شعور مخاطب
    ۳-این انیمیشن نشون میده بعضی آدم ها به دنبال پول نیستند چون آدرین آگرست به حرفی که مرینت دوپن چنگ بهش گرفت عمل کرد و تصمیم گرفت که دیگه در عرصه مدلینگ کار نکنه و این یعنی شهرت و ثروت نمی خواد و تو این اوضاع اگه کسی پول نداشته باشه دیگه هیچی
    ۴-انیمیشن دوباره به شعور مخاطب توهین میکنه چرا به دلیل اینکه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه نمیتونن از روی ماسک هاشون هویت هم رو بفهمن من به خاطر این هویت خودم رو تا حالا بار ها خودم رو جر دادم
    ولی گروه شب نقاب هویت هم رو میدونن
    ۵-تو میراکلس مرینت بعضی موقع ها شبیه نیمه عریان ها میشه ولی پیژامه های گروه شب نقاب جوری هستند که کلا بدنشون رو می پوشونن و در نتیجه حیای خود رو حفظ میکنن
    ۶-میراکلس رسما صحنه های ضد اسلامی داره کلا کل محتوای این کارتون با احکام اسلام سازگاری نداره ولی بیشتر صحنه های گروه شب نقاب با اسلام سازگاری دارن
    ۷-میراکلس خشونت زیادی داره و در نتیجه خشونت رو به بچه ها منتقل می کنه
    ۸-فصل ۵ میراکلس خیلی رمانتیک و عاشقانه میشه

    1. ناشناس گفت:

      برو بابا دیوانه
      گروه شب نقاب یه فیلم فوق العاده مسخره بود که برای گروه سنی کودکان بود
      میراکلس کارتونیه که با توجه به اتفاقاتی که الان داره اتفاق میوفته تو دنیا ساخته شده و شبیه کارتون های دیزنی نیست که مثل ارزو های بچه مچه هایی مثل تو ساخته بشه
      در ضمن این فیلم اصلا برای بچه های کوچیکی مثل تو نیست که گوگول مگول باشه و اصلا خشونت نداشته باشه😐

  23. صبا گفت:

    من عاشقتم دختر کفشدوزکی

    1. ابوالفضل فرهوتی گفت:

      وای دختر کفشدوزکی ایشون دارن جونشون رو فدای شما می کنن اما من عاشق گربه سیاهم

  24. سوگله گفت:

    دوستان کاملاً اشتباه هست اصلا مادر آدرین اون رو به خاطر یه مرد دیگه رها نکرد این اشتباه هست .
    مادر آدرین در واقعیت و اون طوری که تو فیلم ما جراجویی در پاریس گفته اون به خاطر استفاده از یه معجزه گز مرده .

    1. abas گفت:

      بابا اصلا فیلمو ندیده

  25. سوگل گفت:

    دوستان کاملاً اشتباه هست اصلا مادر آدرین اون رو به خاطر یه مرد دیگه رها نکرد این اشتباه هست .
    مادر آدرین در واقعیت و اون طوری که تو فیلم ما جراجویی در پاریس گفته اون به خاطر استفاده از یه معجزه گز مرده .

  26. افسرده تنها گفت:

    خوب بود

  27. ضد دختر سوسکی گفت:

    این دختر سوسکی کجاش باحاله شما ها خوشتون میاد

    1. ابوالفضل گفت:

      درست میگی باریکلا

  28. مهدیاد گفت:

    خیلی خوب بود

  29. ریحانه گفت:

    امکان نداره سنشون بالا پایین بشه و یکی 14یکی15
    اونا همکلاسین

  30. M گفت:

    عالیییییییی😍😍😍😍😍

  31. میراکولری گفت:

    ۱ پدر لوکا و جولیکا جاگد استون هست نه تام😑
    ۲ مادر آدرین آملی یجورایی در کماست و نه به خاطر مرد دیکه ای اون رها نکرد‌
    نورو به کفشدوزک و گربه سیاه قدرت نمیده بلکه تیکی و پلگ هستن همچنین پلگ گربه خانگی آدرین نیست کوامیشه😑
    و…. خیلی اشتباهات دیگه نصف غلط بود.

  32. غزل گفت:

    لوکاو جولیکا دو قلو
    هستند،لوکا ۱۵سالهش و جولیکا ۱۴سالهشودرست 🍩

  33. مهمه که من میراکلسی ام گفت:

    لطفا سر سن کلامی ها بحث نکنین چون طبق گفته تیکی اونا بیشتر ۵۰۰۰ سال سن دارن ولی معلوم نیست چند سال آدرین مرینت نینو و همه اونایی که نوشته ۱۴ سال اونا ۱۵ سالشونه چون همه تو یه کلاسن و زویی و مارک و … ۱۴ ساله میشن اونا کلاس ۸ هستن و مرینت آدرین نینو و … که نوشته ۱۴ اونا هم شن آلیا رز جولیکا … هستن یعنی کلاس ۹ و همگی ۱۵ ساله هستن و درباره ی اینکه تام و سابین مامان و بابای جولیکا و لوکا هستن اشتباهه چون اونجا هم که از تام گفته شده گفته که تام پدر مرینته و پدر و مادر جولیکا و لوکا جگد استون و اسم مادرشون رو به‌خاطر ندارم همون دزد دریایی هست پس لطفا به اونایی که اصلا میراکلس رو ندیدن مثل اون کسی که توی کامنتش نوشته بود تیکی و پلگ ۱۰ سال سن دارن و همین کسی که سایت رو زده بهتره دهنشونو ببندن و برن فیلم ببینن بعد زر بزنن با تشکر

    1. مدیر موسسه ادبیات کشور گفت:

      تو یک سر سوزن ادب قاعل باش بد نمیشه

  34. Armita گفت:

    هردوتا ۱۵ ساله هستند شما اشتباه دیدی