اخبار سینما

اسم شخصیت های انیمیشن مینیون ها (minions) با عکس

اسم شخصیت های انیمیشن مینیون ها
نویسنده : ساناز محمدی۲۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اگر به تماشای انیمیشن های مختلف علاقه دارید، حتما انیمیشن مینیون ها Minions را دیده اید. کارتونی با موجودات زرد کوچک که از همان ابتدای ظهور در سال 2015 مورد استقبال بینندگان قرار گرفت و توانست فروش 1 میلیارد دلاری در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد. مینیون ها شخصیت هایی دوست داشتنی هستند که همواره به دنبال یک ارباب بدجنس هستند تا خدمتگزار او باشند. در این مقاله از مگ تک می خواهیم اسم شخصیت های انیمیشن مینیون ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

اسم شخصیت های کارتون مینیون ها

سال 2015 بود که مینیون ها به شکل یک فیلم پویا نمایی و فیلم سه بعدی منتشر شد و دنیای موجودات عجیب زرد رنگ را به نمایش گذاشت که از 60 میلیون سال پیش روی زمین وجود داشته اند. آنها موجوداتی حواس پرت و کمی احمق بودند، جثه های کوچکی داشتند و معمولا یک چشم بودند، از عینک هایی بزرگ استفاده می کردند و با زبانی صحبت می کردند که عجیب و غریب بود.

در واقع مینیون ها در ابتدا موجوداتی تک سلولی بوده اند که بعد از تکامل به دنبال این هستند تا برای خود اربابانی داشته باشند و به آنها خدمت کنند اما چندان موفق نیستند.

تاکنون 5 انیمیشن سینمایی، 15 انیمیشن کوتاه، 1 انیمیشن سریالی و 1 سریال اینترنتی از مینیون ها ساخته و پخش شده است.

مینیون ها در طول زندگی اربابان مختلفی داشته اند و با وجود اینکه تشخیص آنها از هم کار ساده ای نیست، اما شخصیت و اسم هرکدام بسرعت در ذهن اربابشان باقی می ماند.

مینیون ها با هدف پیدا کردن صاحب جدید، در غار ساکن می شوند و در صورت عدم موفقیت، افسردگی به آنها روی می آورد.

یکی از آنها به نام کوین تصمیم می گیرد تا با دوستانش باب و استورات راهی سفر شوند و بدترین جنایکار را به عنوان ارباب پیدا کنند.

سه شخصیت اصلی مینیون ها، باب، کوین و استورات هستند.

آنها بدون اینکه تلاشی برای خنده دار بودن کنند، بسیار بانمک هستند. هیچ گاه عصبانی نمی شوند و سعی دارند همه را راضی نگه دارند، آنها بدون داشتن رئیس و رهبر افسرده می شوند.

قدرت استشمام خوبی دارند و همچنین شنوایی آنها بسیار قوی است. موز از جمله خوراکی های مورد علاقه مینیون هاست که ولع خاصی به خوردن آن دارند.

مینیون ها شباهت زیادی با هم دارند و گاهی تشخیص آها از یکدیگر کار دشواری است. در ادامه شخصیت های کارتون مینیون ها را به شما معرفی نموده ایم:

باب در مینیون ها

اسم شخصیت ها در مینیون ها: باب

باب از جمله شخصیت های اصلی در مینیون هاست. و جثه ای کوچک دارد، دو چشم است و رنگ چشم های او با هم فرق دارد.

شیطنت های کودکانه او خنده دار و برای مخاطب خستگی ناپذیر می باشد.

کوین

شخصیت کوین در مینیون ها

کوین هم دوچشم است. او علاقه زیادی به اذیت کردن دیگران دارد و با توجه به علاقه ای که بازی دارد اغلب با لباس گلف دیده می شود. کوین در واقع باهوش ترین مینیون می باشد.

استورات

نام شخصیت های کارتون مینیون ها: استورات

استوارت، یک چشم، بازیگوش و بامزه است. او معمولا رفتار بی تفاوتی دارد اما عاشق بازی ویدیویی با بهترین دوستش دیو است.

دیو

شخصیت های انیمیشن مینیون ها: دیو

دیو یک مینیون دو چشم است که به بستنی علاقه زیادی دارد. او همچنین باهوش، مهربان، دوست داشتنی و بامزه است و عاشق بازی های ویدیویی با استوارت می باشد.

کارل

شخصیت های اصلی مینیون ها: کارل

کارل یک مینیون کوچک یک چشم با مدل موی وز کوتاه است که از وقت گذرانی با سایر مینیون ها لذت می برد. او عاشق سروصدا کردن است.

فیل

شخصیت های کارتون مینیون ها: فیل

فیل، یک مینیون دو چشم است که از او خواسته شده تا یک اسب شاخدار جدید از اگنس بگیرد. او در کارائوکه با پیوستن به مارک و تیم، آهنگ کوپاکابانا را می‌ خواند.

تیم

شخصیت های کارتون مینیون ها: تیم

تیم یک مینیون دو چشم بلند قد با مدل موی جوانه ای است. او معمولا محافظه کارانه لباس می پوشد و در Despicable Me 2، کچل است و کراوات می زند.

او کسی است که صندلی ماساژ را که دوستش داشت امتحان کرد و می توان گفت عاشق آواز خواندن است.

تیم بلندترین مینیون می باشد.

جری

شخصیت مینیون: جری


جری، یک مینیون دو چشم، کوتاه قد و چاق با موهای سیخ است. او بسیار حساس است و با شنیدن صداهای عجیب و غریب به راحتی می ترسد.

او همچنین موزیکال و عاشق نواختن گیتار است و هنگامی که در ساحل مینیون ربوده می شود، لالایی دلسوزانه ای برای دختران می خواند.

مارک

شخصیت های کارتون مینیون ها: مارک

مارک یک مینیون دو چشم با موهای شانه شده است. او معمولاً در فیلم‌ ها با لباس یک شخصیت مادرانه دیده می‌ شود.

او یکی از مینیون هایی است که از او خواسته می شود یک تک شاخ جدید از اگنس بخرد و این زمانی است که او لباس مادری می پوشد.

جرج

شخصیت های انیمیشن مینیون ها: جرج


جاش یک مینیون دو چشم قد کوتاه و چاق است. او بسیار بامزه است، به خصوص زمانی که او را در حال اسکن باسن خود با استوارت و لری نشان می دهند.

گرو

عکس پدر مینیون ها: گرو

اسم رئیس مینیون ها گرو است که بداخلاق اما باهوش می باشد که با برادر دوقلوی گمشده‌ اش متحد شده تا دشمن جدیدی به نام بالتازار برات را شکست دهد.

اسکارلت

شخصیت زن شرور در مینیون ها: اسکارلت

اسم شخصیت دختر کارتون مینیون ها؛ اسکارلت اورکیل است که زنی فوق شرور و به دنبال تسلط بر جهان می باشد.

اگنس

اسم شخصیت دختر کارتون مینیون ها: اگنس

شخصیت دختر کارتون مینیون ها که بسیار دوست داشتنی و محبوب است اگنس نام دارد. او عشق زیادی به تک شاخ ها دارد و بسیار با مزه است.

مینیون های خوب زرد رنگ هستند و بنفش و زرد در طیف رنگی مخالف هم قرار می‌ گیرند. مینیون شرور بنفش رنگ است.

دیدگاهتان را بنویسید