اخبار تکنولوژی

ویژگی جستجوی جدید فروشگاه مایکروسافت دانلود بعدی شما را انتخاب می‌کند

ویژگی جستجوی جدید فروشگاه مایکروسافت
نویسنده : دانیال نوروزی۱۷ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اگرچه مایکروسافت مشاهده ویژگی‌های جدید در برنامه فروشگاه مایکروسافت را بسیار آسان کرده است، اما همه تغییرات در بخش «تازه‌ها» ذکر نشده‌اند. با این حال، ما تلاش کرده‌ایم تا آخرین تغییراتی را که مایکروسافت بی سر و صدا برای برنامه فروشگاه خود برای کاربران ویندوز ۱۱ ارائه کرده است، پیدا کنیم.

ویژگی جستجوی جدید فروشگاه مایکروسافت

مایکروسافت پس از افزایش قابل توجه عملکرد برنامه در چند ماه پیش، چند قابلیت جستجو را به فروشگاه مایکروسافت در ویندوز ۱۱ معرفی کرده است. یکی از این تغییرات قابل توجه، افزودن بخش جدید «توصیه‌شده برای شما» در صفحه نتایج جستجوی فروشگاه مایکروسافت است. صفحه جستجو علاوه بر نمایش پنج کلمه کلیدی جستجوی آخر، اکنون دارای بخشی اختصاصی برای توصیه‌های برنامه است.

توصیه‌های برنامه در فروشگاه مایکروسافت کاملا جدید نیستند. در واقع، اگر به پایین صفحه اصلی برنامه بروید، فروشگاه مایکروسافت برنامه‌ها و بازی‌ها را توصیه می‌کند. و در آنجا توصیه‌های زیادی دریافت خواهید کرد، بر خلاف صفحه نتایج جستجو، که در آن فروشگاه مایکروسافت تنها سه برنامه را برای دانلود بعدی شما پیشنهاد می‌کند.

ویژگی جستجوی جدید فروشگاه مایکروسافت

هنوز موارد بیشتری وجود دارد. همانطور که توسط افشاگر معروف phantomofearth مشاهده شد، فروشگاه مایکروسافت اکنون یک نوار جستجوی کوچک در صفحه کتابخانه در فروشگاه مایکروسافت دارد. نوار جستجوی جدید موقعیت منوی کشویی مرتب‌سازی برنامه را اشغال می‌کند و دومی اکنون به سمت چپ اولی منتقل شده است.

با این حال، توصیه‌های جدید برنامه و نوار جستجو در حال حاضر فقط برای Windows Insiders در دسترس هستند. اگر Windows Insider build را اجرا می‌کنید، مطمئن شوید که برنامه فروشگاه مایکروسافت را به نسخه ۲۲۴۰۶.۱۴۰۱.۱.۰ به‌روزرسانی کنید تا تغییرات را ببینید. همچنین، شایان ذکر است که ما حتی پس از به‌روزرسانی به آخرین نسخه، نوار جستجو را در بخش کتابخانه برنامه فروشگاه مایکروسافت نمی‌بینیم، که نشان می‌دهد این به‌روزرسانی به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود.

فروشگاه مایکروسافت هنوز مشکلات عمده‌ای برای رفع کردن دارد

در حالی که مایکروسافت همچنان در حال افزودن بهبودهای کیفیت زندگی به فروشگاه مایکروسافت است، این برنامه هنوز خراب است و از رقبایی مانند اپ استور iOS و فروشگاه Google Play اندروید عقب مانده است. ما قبلاً توضیح دادیم که چرا فروشگاه مایکروسافت خراب است و چگونه این شرکت می‌تواند آن را تعمیر کند. اما به ما بگویید که به نظر شما برخی از مشکلات عمده در فروشگاه برنامه ویندوز ۱۱ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید