اخبار سینما

فیلم جدید Alien مورد تحسین ریدلی اسکات قرار گرفت

فیلم جدید Alien مورد تحسین ریدلی اسکات قرار گرفت
نویسنده : تحریریه۲۶ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم جدید Alien به کارگردانی Fede Álvarez، که نام اصلی آن Alien: Romulus است، اخیرا توسط تهیه‌کننده و خالق اصلی مجموعه، ریدلی اسکات، مورد تحسین قرار گرفته است.

آلوارز در مصاحبه با گیرمو دل تورو در اجلاس DGA Latino Summit 2023 گفت که او نسخه کارگردان خود از فیلم Alien را تکمیل کرده است و اخیرا آن را برای ریدلی اسکات فرستاده است. اسکات که به خاطر کارگردانی فیلم اصلی Alien در سال 1979 شناخته می‌شود، تهیه‌کننده اصلی این دنباله است.

آلوارز گفت که او بسیار نگران واکنش اسکات به فیلم بود، اما معتقد بود که حضور او برای شنیدن نظرات خالق اصلی مجموعه ضروری است. اسکات پس از تماشای فیلم، از آن بسیار تعریف کرد و به آلوارز اعتماد به نفس لازم برای اکران فیلم در سال 2024 را داد.

آلوارز گفت:

حتی اگر او فیلم را دوست نداشت، من می‌خواستم رو در رو با او صحبت کنم و نظرش را بشنوم. من نمی‌خواستم از طریق ایمیل نظر او را دریافت کنم.

اسکات پس از تماشای فیلم گفت:

فده، چه می توانم بگویم؟ فیلم فوق‌العاده است.

آلوارز ادامه داد:

این یکی از بهترین لحظات زندگی من بود که استادی مانند او، که من بسیار او را تحسین می‌کنم، فیلم من را تماشا کرد و یک ساعت در مورد آنچه که دوست داشت با من صحبت کرد. یکی از بهترین تعریف‌هایی که او کرد این بود: “دیالوگ‌ها عالی هستند. آیا شما نویسنده هستید؟”

فیلم Alien جدید Fede Alvarez قرار است در 16 آگوست 2024 اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید