اخبار تکنولوژی

آپدیت جدید ویندوز 11 با دستیار Copilot از راه رسید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۵ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مایکروسافت یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های ویندوز ۱۱ را منتشر کرده است.

مهم‌ترین ویژگی این به‌روزرسانی، افزوده شدن دستیار هوشمند کوپایلوت است که شبیه به بینگ عمل می‌کند. کاربران از طریق کوپایلوت می‌توانند تنظیمات سیستم را کنترل کرده و سؤالات خود را مطرح نمایند.

علاوه بر این، فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ به‌روزرسانی شده و برنامه‌هایی مانند Paint از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برند. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی تجربه کاربری ویندوز ۱۱ را ارتقا دهد و محبوبیت آن را افزایش دهد.

کی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید این به‌روزرسانی، اضافه شدن ویژگی‌های هوش مصنوعی به مایکروسافت فوتوز است. برای مثال، اکنون می‌توانید به‌صورت خودکار پس‌زمینه عکس‌ها را تار کنید. این ویژگی به‌صورت خودکار پس‌زمینه را تشخیص می‌دهد و با جداسازی سوژه‌ها، آن را تار می‌کند. البته امکان شخصی‌سازی میزان تاربودن یا نواحی تارشده هم وجود دارد.

ویژگی‌های جدید ویندوز بکاپ

اپ ویندوز بکاپ هم در این به‌روزرسانی بهبود داشته است و حالا به شما اجازه می‌دهد زمانی که می‌خواهید به دستگاه جدیدی مهاجرت کنید، از داده‌های‌تان نسخه پشتیبان بگیرید.

ویژگی‌های جدید Passkey

در آپدیت جدید ویندوز همچنین شاهد پشتیبانی از Passkey هستیم که راهی برای دوری از پسوردها و استفاده از تشخیص چهره، اثر انگشت یا پین برای ورود به حساب‌های مختلف محسوب می‌شود. شما می‌توانید Passkey بسازید، آن‌ها را مدیریت و ذخیره کنید و برای دسترسی به وب‌سایت‌ها، اپ‌ها و سرویس‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

ویژگی‌های جدید فایل اکسپلورر

در آپدیت جدید ویندوز ۱۱ با فایل اکسپلورر جدید با طراحی مدرن‌تر روبه‌رو می‌شوید. این نسخه شامل یک رابط کاربری هوم مدرن با تامبنیل بزرگ فایل‌ها و همچنین یک رابط کاربری Carousel می‌شود. این تغییرات فایل اکسپلورر را با طراحی کلی ویندوز 11 سازگارتر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید