اخبار بازی

نسخه جدید Astro Bot احتمالا در سال جاری عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اگرچه سونی گفته است که تا سال آینده هیچ بازی جدیدی را از فرنچایزهای اصلی خود منتشر نخواهد کرد، اما به نظر می‌رسد نسخه جدید Astro Bot به زودی عرضه می‌شود.

اگرچه طی ماه‌های آینده بازی‌هایی مانند Rise of the Ronin، Concord، Stellar Blade و Until Dawn برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شوند، اما همانطور که سونی اخیرا اعلام کرد، در آینده نزدیک هیچ بازی جدیدی از فرنچایزهای بزرگ این شرکت منتشر نخواهد شد. با این وجود، حتی در غیاب بازی‌های پرچم‌داری چون God of War یا Spider-Man، به نظر می‌رسد این کنسول هنوز بازی‌های فرست پارتی قابل توجهی دارد که بازیکنان باید منتظر آن‌ها باشند.

به نظر می‌رسد که یکی از آن‌ها می‌تواند بازی جدید Astro Bot باشد. روزنامه‌نگار جف گراب در قسمت اخیر پادکست Giant Bomb، به این موضوع اشاره کرد. گراب می‌گوید:

«ممکن است بازی‌های جدیدی از فرانچایزهای قدیمی عرضه شود، اما در نظر پلی‌استیشن و سرمایه‌گذاران چندان مهم نیستند. آن‌ها گفتند بازی‌های جدیدی از فرنچایزهای God of War یا مرد عنکبوتی عرضه نمی‌شود. این‌ها فرنچایزهایی هستند که حداقل 15 میلیون نسخه در طول عمر خود می‌فروشند. ممکن است چیزهایی کوچکتری در این بازه زمانی عرضه شوند. من شنیده‌ام که شاید نسخه جدید Astro امسال عرضه شود. اگر این اتفاق بیفتد، متوجه می‌شوم که چرا سونی به چنین عناوینی اهمیت نمی‌دهد. امیدواریم که آن‌ها بتوانند تغییراتی را در این دیدگاه ایجاد کنند».

استودیو Asobi، سازنده Astro Bot Rescue Mission و Astro’s Playroom، مدتی است که روی بازی جدیدی برای پلی‌استیشن 5 کار می‌کند، هرچند جزئیات کمی از آن در دسترس است. با این حال، Nicolas Doucet، مدیر استودیو، در سال 2022 گفت که بازی بعدی این استودیو بزرگترین بازی تاریخ آن‌ها خواهد بود. فهرست‌های شغلی همچنین نشان می‌دهند که بازی بعدی Team Asobi، برای همه سنین مناسب است و احتمالا به یک بازی جدید از سری Astro اشاره می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید