اخبار بازی

حالت No Return در ریمستر The Last of Us Part 2 ۱۰ شخصیت دارد!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سونی لیست کامل شخصیت‌هایی که در حالت جدید و روگ لایت بازی The Last of Us Part 2 Remastered قابل بازی خواهند بود را اعلام کرده است.

حالت No Return در بازی The Last of Us Part 2 Remastered، نویدبخش یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین بسته‌های الحاقی جدید خواهد بود و جزئیات جدید آن همچنان پیش از عرضه منتشر خواهد شد. پس از انتشار تریلر جدیدی که به این حالت اختصاص داده شده است، ناتی داگ و سونی اکنون لیست کامل شخصیت‌های قابل بازی این مود را تایید کرده‌اند (که قبلا چندین مورد از آن‌ها تایید شده بود).

سونی در توییتر و از طریق اکانت رسمی پلی‌استیشن انگلستان این خبر را تایید کرد. شخصیت‌هایی که در No Return قابل بازی خواهند بود، عبارتند از الی، جوئل، ابی، تامی، دینا، جسی، لو، یارا، مانی و مل. همانطور که ناتی داگ قبلا گفته بود، هر شخصیت ویژگی‌ها و سبک بازی منحصر به فرد خود را دارد.

اگرچه این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما یک کارمند سابق ناتی داگ نیز در صفحه لینکدین خود به این موضوع اشاره کرد و اذعان داشت که این حالت، بیش از 12 مرحله خواهد داشت.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ29  دی 1402 (19 ژانویه 2023) برای پلی‌استیشن عرضه می‌شود. دارندگان نسخه پلی‌استیشن 4 می‌توانند تنها با پرداخت 10 دلار، از نسخه بازسازی شده استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید