اخبار تکنولوژی

تصویر رسمی گوگل پیکسل 8 در یک تیزر تبلیغاتی لو رفت!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اخیرا ویدئویی از یک مدل پیکسل ۸ پرو منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی دارای قابلیت جدید و جالبی به نام Audio Magic Eraser خواهد بود. این قابلیت بر پایه Magic Eraser موجود در گوشی‌های قبلی پیکسل ساخته شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا نویزهای پس‌زمینه را از ویدیوهای ضبط‌شده حذف کنند. با استفاده از Audio Magic Eraser، کاربران قادر خواهند بود صداهای ناخواسته مانند سروصدای محیط یا صحبت‌های افراد دیگر را فیلتر کرده و صدای موردنظر خود را واضح‌تر شنیده و ضبط کنند. این ویژگی می‌تواند برای ضبط مکالمات، مصاحبه‌ها و سایر مواردی که صدای شفاف و بدون نویز مهم است، بسیار مفید باشد.

انتظار می‌رود پیکسل ۸ پرو با قابلیت‌های نوآورانه‌ای همچون Audio Magic Eraser، انتظارات کاربران را در زمینه تجربه صوتی و تصویری ارتقا دهد و کیفیت فیلمبرداری با موبایل بهبود بخشد.

این قابلیت با استفاده از برچسب‌هایی مانند “نویز”، “مردم” و “موسیقی”، صداهای مختلف را دسته‌بندی می‌کند و سپس امکان حذف یا کاهش برخی صداها مانند صدای اسکیت‌بورد را فراهم می‌کند تا صدای اصلی واضح‌تر شود.

ویدئوی منتشرشده نشان می‌دهد Audio Magic Eraser احتمالاً ویژگی انحصاری خانواده پیکسل ۸ خواهد بود. عبارت “The only phone with Audio Magic Eraser” در انتهای ویدئو این موضوع را تأیید می‌کند. این ویژگی اختصاصی با توجه به وجود چیپست Tensor جدید در این گوشی‌ها چندان دور از انتظار نیست.

در پایان ویدئو مدل آبی مرجانی پیکسل ۸ پرو به نمایش درآمده است که شباهت زیادی به رنگ آبی Pixel 7a دارد. همچنین می‌توان آرایش سه دوربین در ماژول عقب را مشاهده کرد. ظاهراً پیکسل ۸ پرو از نمایشگر کاملاً تخت بهره می‌برد که با وجود راحتی کار با آن، ممکن است برای برخی کاربران جذاب نباشد.

نظر شما در مورد خانواده گوگل پیکسل 8 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید