اخبار تکنولوژی

آپدیت OneUI 6.0 بتا برای خانواده گلکسی اس 21 عرضه شد

galaxy s21
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۰ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ دیروز آپدیت آزمایشی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را برای سری گلکسی S21 منتشر کرد. این خبر خوشحال کننده ای برای کاربران این گوشی ها است زیرا آنها هم مثل کاربران S22 منتظر دریافت این آپدیت بودند.

این آپدیت علاوه بر مدل‌های تحت اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی، برای مدل های عادی S21 نیز عرضه شده است. بنابراین همه کاربران این محصولات می‌توانند امتحان کنند که آیا برای آنها این آپدیت عرضه شده یا خیر.

One UI 6.0 آخرین نسخه از رابط کاربری سامسونگ است که تغییرات و بهبودهای زیادی را به همراه دارد. انتظار می‌رود سامسونگ به زودی نسخه نهایی این آپدیت را برای سری S21 عرضه کند.

ما به‌زودی آموزش نصب آپدیت One UI 6.0 بر روی سری S21 را برای کاربران ایرانی به‌روزرسانی کرده و اطلاعات لازم برای نصب این آپدیت را در اختیارشان قرار می‌دهیم. انتظار می‌رود سامسونگ در آینده‌ای نزدیک نسخه نهایی این آپدیت را منتشر کند.

همان‌طور که می‌دانید، نصب نسخه آزمایشی آپدیت‌ها بر روی گوشی اصلی توصیه نمیشود. زیرا این نسخه‌ها هنوز به طور کامل بهینه‌سازی و آزمایش نشده‌اند و ممکن است مشکلات و ایراداتی داشته باشند.

تنها در صورتی اقدام به نصب نسخه آزمایشی One UI 6.0 بر روی سری S21 کنید که به اندازه کافی کنجکاو بوده و مسئولیت‌پذیری لازم را داشته باشید.

انتظار می‌رود سامسونگ نسخه نهایی و پایدار این آپدیت را از اواسط پاییز برای دستگاه‌های واجد شرایط از جمله سری S21 عرضه کند. بهتر است تا آن زمان صبر کرده و از نسخه نهایی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید