اخبار سینما

احتمال ساخت سری جدید سریال «The Office»

احتمال ساخت سری جدید سریال «The Office»
نویسنده : تحریریه۰۳ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با نزدیک شدن به پایان اعتصاب نویسندگان هالیوود که از ماه مه آغاز شده بود، گمانه زنی‌هایی در مورد احیای سریال محبوب «آفیس» مطرح شده است.

انجمن نویسندگان آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که به توافق موقتی با استودیوها و شرکت‌های پخش آنلاین در مورد شرایط کاری و حقوق خود دست یافته است.

پس از تایید این توافق توسط هیئت مدیره و اعضای انجمن، اعتصاب 146 روزه نویسندگان به طور رسمی پایان خواهد یافت.

در گزارشی از یک رسانه آمریکایی، ادعا شده است که گرگ دنیلز، خالق سریال آفیس آمریکا، قصد دارد سری جدید این سریال را بسازد. البته هنوز مشخص نیست که آیا بازیگران اصلی در آن حضور خواهند داشت یا خیر.

سریال آفیس که از سال 2005 تا 2013 به مدت 9 فصل پخش می‌شد، اقتباسی از مجموعه تلویزیونی بریتانیایی به همین نام بود. این سریال در مورد کارمندان یک شرکت کاغذسازی در اسکرنتون پنسیلوانیا می‌باشد و یکی از محبوب‌ترین سریال‌های آمریکا به شمار می‌رود.

استیو کارل در نقش مایکل اسکات، مدیر شرکت، و رین ویلسون، جان کرازینسکی و جنا فیشر از بازیگران اصلی این سریال بودند که طرفداران زیادی دارند.

گرگ دنیلز پیش‌تر نیز اشاره کرده بود که علاقه‌مند است سریال را با شخصیت‌های جدید احیا کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر. او همچنین در ادامه گفت:

من فکر می‌کنم که این چیزی شبیه به گسترش جهان است، منظورم را می‌دانید، مانند روشی که «ماندالوریان» مانند امتدادی از جنگ ستارگان است. اما نمی‌دانم این چیزی است که مردم می‌خواهند یا نه، گفتنش سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید