اخبار سینما

تهیه کنندگان فیلم جیمز باند، برنامه‌ای برای سری جدید آن ندارند

تهیه کنندگان فیلم جیمز باند، برنامه‌ای برای سری جدید آن ندارند
نویسنده : تحریریه۳۰ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

باربارا بروکولی تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های جیمز باند گفت تیم سازنده هنوز شروع به برنامه‌ریزی برای نقش‌آفرین بعدی در نقش جیمز باند نکرده‌اند.

دانیل کریگ آخرین بار در سال ۲۰۲۰ نقش جیمز باند را بازی کرد. بروکولی اظهار داشت تیم آگاه است که تجسم بعدی از شخصیت باند باید با توجه به تغییرات دنیا، در ۲۰ سال گذشته باشد.

وی گفت تا به حال شروعی برای بازتعریف شخصیت باند برای فصل بعد نکرده‌اند و راه درازی جلویشان است.

بروکولی تاکید کرد که فیلم‌های باند بازتاب دهنده زمان ساختشان هستند ولی آینده نقش باند هنوز مشخص نیست. مجموعه فیلم‌های باند اکنون تحت مالکیت آمازون قرار دارد اما او تاکید کرد قسمت‌های آینده صرفا برای سینما خواهند بود.

لازم به ذکر است که پیش از این شایعاتی مبنی بر این که بازیگر بعدی نقش جیمز باند یک سیاه پوست است، منتشر شد. البته تیم سازنه این فیلم به شایعات دامن نزدند.

مجموعه فیلم جیمز باند تاکنون شاهد شش بازیگر متفاوت برای ایفای این نقش بوده است. لازم به ذکر است که برای انتخاب بازیگر اولین سری از این مجموعه فیلم مسابقه‌ای برگزار شد سپس فردی ۲۸ ساله، که مدل بود، برگزیده‌ شد. نام او پیتر آنتونی بود که به نظر براکلی او دارای کیفیت بازی‌ای در حد گریگوری پگ بود. ولی او نتوانست در نقش جیمز باند به خوبی بازی کند. سپس ایفای نقش جیمز باند به شان کانری رسید.

بازیگران نقش جیمز باند:

  • George Lazenby
  • Pierce Brosnan
  • Timothy Dalton
  • Roger Moore
  • Daniel Craig
  • Sean Connery

دیدگاهتان را بنویسید