اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage یک هفته به جلو افتاد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یوبی‌سافت (Ubisoft) اعلام کرده است که عنوان ماجراجویی Assassin’s Creed   Mirage  یک هفته زودتر از تاریخ انتشار اعلام شده، عرضه خواهد شد. همچنین مراحل ساخت بازی نیز به اتمام رسیده است.

ماه اکتبر قرار است یک ماه طوفانی برای گیمرها باشد. بازی‌های زیادی در این ماه عرضه خواهد شد که البته Assassin’s Creed Mirage یکی از آنهاست. اگرچه ما در این سال‌ها به تاخیر خوردن بازی‌ها عادت کرده‌ایم، اما عرضه‌ی عنوان اکشن ماجراجویی و جهان باز  Assassin’s Creed Mirage  جلو افتاده است. اگرچه بازی هنوز برای انتشار در ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده است، اما کمی زودتر از آنچه قبلا پیش‌بینی می‌شد، به دستان گیمرها و طرفداران خواهد رسید.

شرکت فرانسوی یوبی‌سافت اخیرا در صفحه توییتر خود اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Assassin’s Creed Mirage  به اتمام رسیده یا اصطلاحا Gold شده است. این خبر به به این معنی است که روند توسعه بازی به طور کامل تمام شده است و حالا اعضای این شرکت، فقط روی بهینه‌سازی بازی تمرکز خواهند کرد. هر کاری که از الان روی بازی انجام شود، احتمالا به شکل پچ روز عرضه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در همین حال، با توجه به اینکه هنوز چند ماه دیگر تا عرضه بازی باقی مانده است، یوبی‌سافت نیز تصمیم گرفت تاریخ انتشار آن را جلو بی‌اندازد. این بازی که پیش از این قرار بود در تاریخ 12 اکتبر عرضه شود، اکنون یک هفته زودتر و در تاریخ 13 مهر 1402 (5 اکتبر 2023) منتشر خواهد شد.

بازی Assassin’s Creed Mirage در هنگام عرضه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید