اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Death Stranding Director’s Cut برای پلتفرم‌های اپل مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Death Stranding Director’s Cut جدیدترین بازی کنسولی است که به آیفون 15 پرو، آی‌پد و مک راه پیدا خواهد کرد.

استودیو Kojima Productions اعلام کرده است که بازی Death Stranding Director’s Cut در تاریخ 10 بهمن 1402 (30 ژانویه 2024) برای آیفون 15 پرو، آی‌پد و مک عرضه می‌شود. این پورت که سال گذشته تایید شد، روی هر آی‌پد و مکی که با تراشه‌های سری M کار می‌کند، در دسترس خواهد بود. این بازی همچنین روی تراشه A17 Pro آیفون 15 اجرا می‌شود.

در ابتدا قرار بود این بازی در سال 2023 عرضه شود، اما کمپانی 505Games از تاخیر بازی تا سال 2024 خبر داد و اظهار داشت که برای توسعه هرچه بهتر این پورت، به زمان بیشتری نیاز دارد و آن را در اوایل سال 2024 عرضه خواهد کرد.

بازی Death Stranding Director’s Cut در کنار سایر عناوینی چون Assassin’s Creed Mirage، Resident Evil Village و Resident Evil 4 برای آیفون، آی‌پد و مک معرفی شد. بازی Resident Evil 4 در ماه دسامبر برای این دستگاه‌ها منتشر شد. در کنار آن، بازی Resident Evil Village از کپکام نیز در ماه اکتبر برای سخت افزار اپل عرضه گردید.

استودیو Kojima Productions در حال حاضر روی بازی‌های دیگری نیز کار می‌کند؛ از جمله یک بازی ترسناک جدید با عنوان OD و همچنین دنباله Death Stranding.

دیدگاهتان را بنویسید