اخبار سینما

تاریخ انتشار فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon

تاریخ انتشار فیلم قاتلان ماه کامل
نویسنده : ساناز محمدی۲۴ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم سینمایی قاتلان ماه کامل یا قاتلان ماه گل؛ از جمله فیلم هایی بود که با حضور در جشنواره کن 2023 با تشویق ایستاده 9 دقیقه ای مواجه شد. حضور بازیگرانی چون لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو و کارگردانی مارتین اسکورسیزی در این فیلم به جذابیت داستان که براساس واقعیت می باشد، افزوده است و افراد بسیاری در انتظار انتشار فیلم قاتلان ماه کامل هستند. اگر شما نیز علاقه مند به تماشای این فیلم پرستاره هستید، برای اطلاع از تاریخ انتشار فیلم قاتلان ماه کامل همراه مگ تک باشید.

تاریخ پخش فیلم قاتلان ماه کامل 2023

در حالی که تریلر فیلم قاتلان ماه کامل Killers of the Flower Moon در 5 ژوئیه 2023 منتشر شده، خبرها حاکی از این است که زمان انتشار فیلم قاتلان ماه کامل در سینماهای منتخب جهان، 6 اکتبر 2023 (روز جمعه 14 مهر 1402) و در ایالت متحده 20 اکتبر 2023 (28 مهر1402) به نمایش درمی آید. سپس در Apple TV+ در دسترس عموم قرار می گیرد.

با وجود اینکه همه جا صحبت از فیلم باربی و اوپنهایمر گرتا گرویگ و کریستوفر نولان است. فیلم قاتلان ماه کامل شاهکاری از مارتین اسکورسیزی 80 ساله، روایت گر داستانی از حقایق پنهان و لحظاتی شرم آور در تاریخ آمریکا است.

داستان فیلم قاتلان ماه کامل که براساس واقعیت و با اقتباس از کتاب پرفروش دیوید گرن ساخته شده، در مورد نژاد پرستی علیه بومیان آمریکا و قتل زنجیره ای اعضای ملت ثروتمند اوسیج در قرن بیستم است.

تاریخ انتشار فیلم قاتلان ماه کامل چه زمانی است

جیم گری، رئیس سابق کشور اوسیج، در توییتر خود از فیلم قاتلان ماه گل و عوامل آن تمجید کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید