اخبار بازی

بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic در دست ساخت است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

روزنامه‌نگار جیسون شرایر گفته است که برخلاف گزارش‌های اخیر، برخی از افراد در استودیو Saber هنوز روی بازسازی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic کار می‌کنند.

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic از زمان معرفی خود در گردابی از درام‌های پشت صحنه گرفتار شده است، به طوری که در سال گذشته این پروژه از Aspyr Media به استودیو Saber Interactive سپرده شد. با تاخیری که اخیرا تجربه کرد، جف گراب ادعا کرد که روند تولید و توسعه بازی به طور کامل متوقف شده است و حتی Saber نیز دیگر روی آن کار نمی‌کند. این گزارش این شک را ایجاد کرد که آیا بازی هرگز منتشر خواهد شد یا خیر.

با این حال، به نظر می‌رسد که توسعه بازی ممکن است به طور کامل متوقف نشده باشد. در پستی که اخیرا در ResetEra منتشر شد، روزنامه‌نگار Jason Schreier اظهار داشت که دو نفر در Saber Interactive به او گفته‌اند که هنوز روی بازی کار می‌کنند. با این حال، اگرچه به نظر می‌رسد که این بازی تا حدی در دست توسعه است، شرایر به سوالات کنسل شدن یا نشدن بازی پاسخ می‌دهد. او اذعان کرد:

«سوالات «آیا بازی هنوز زنده است؟» و «آیا واقعا عرضه خواهد شد؟» دو سوال کاملا متفاوت هستند. سومین سوال این است که «اگر زمانی منتشر شود، به چه شکل خواهد بود؟». با این حال، من با دو نفر در Saber صحبت کردم که هر دو می‌گویند هنوز در حال کار روی این پروژه هستند، بنابراین فکر نمی‌کنم این نظر که در حال حاضر «به هیچ ‌وجه» روی آن کار نمی‌شود، واقعا درست باشد».

شرکت مادر Saber Interactive، یعنی کمپانی Embracer Group، به طور مداوم از اظهار نظر در مورد وضعیت پروژه خودداری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید