اخبار سینما

استعفای معاون ارشد جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا

استعفای معاون ارشد جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا
نویسنده : تحریریه۲۲ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش Variety، توماس اویر، معاون ارشد روابط اعضا و جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، پس از 16 سال از سمت خود کناره‌گیری کرد. اویر در نامه‌ای به همکاران و متخصصان صنعت این خبر را اعلام کرد.

اویر که از سوی اعضای آکادمی و کارمندان مورد احترام بود، طی دوران تصدی خود مشارکت‌ها و کمک‌های حیاتی و قابل توجهی داشته است، از جمله مشارکت در ابتکار عمل تنوع Aperture 2020، مدرن‌سازی روند رأی‌گیری جوایز و اتاق نمایش دیجیتال آکادمی. ردپای او همچنین در قوانین و تغییرات اساسی در شاخه‌های مختلف، به‌ویژه شاخه مستند دیده می‌شود. در سال 2012، اویر در اجرای شرط نمایش هفت روزه برای مستندها و گسترش رای‌گیری مقدماتی به کل اعضای شاخه نقش اساسی داشت. پیش از آن، تنها تعداد کمی از داوطلبان رای می‌دادند.

آکادمی در بیانیه‌ای به Variety گفت:

توماس اویر طی سال‌های متمادی عضوی مهم و ارزشمند این تیم بوده است. اگرچه از دیدن رفتن او ناراحتیم، اما کار او با تعدادی از ابتکارات و تلاش‌ها برای تبدیل آکادمی به بهترین شکل ممکن ادامه خواهد داشت. ما برای او در آینده آرزوی موفقیت داریم.

اویر کار خود را در سال 2007 در اتاق پست آکادمی آغاز کرد و در این مدت چندین سمت در آکادمی را بر عهده داشت، از جمله عملیات سالن سینما، هماهنگ‌کننده جوایز، مدیر ارشد و آخرین ارتقای او در ژوئن 2021. او که متخصص همه چیز غیرداستانی است، به عنوان مرجعی برای استودیوها و متخصصان صنعت برای همه چیز مربوط به مستندها از جمله قوانین، شرایط و ارسال‌ها خدمت می‌کرد. او همچنین مدیریت تولید فیلم کوتاه، تهیه‌کنندگان، فیلم کوتاه انیمیشن و گریم و آرایش را بر عهده داشت.

مسئولیت‌های اویر توسط مدیران آکادمی و سایر اعضای تیم بخش جذب شده است، که منجر به چندین ارتقا و فرصت رهبری در سازمان شده است. این افراد عبارتند از: آنجلیکا سروانتس (مدیر ارشد روابط اعضا و صنعت)، ناتالی واید (مدیر ارشد روابط اعضا و مدیریت جوایز)، جوش نلاتهامبی (مدیر ارشد روابط اعضا و صنعت) و مایکل بندیکت (مدیر ارشد روابط اعضا و مدیریت جوایز).

آکادمی همچنین بیان کرد:

ما همچنین هیجان‌زده هستیم که بتوانیم چهار مدیر اجرایی باورنکردنی را که بخشی از آینده این سازمان هستند و ما را به سطوح جدیدی در خدمت‌رسانی به اعضای خود و صنعتمان می‌رسانند، ارتقا دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید