اخبار بازی

فروش بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty به 3 میلیون نسخه رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جدیدترین DLC بازی Cyberpunk 2077 یعنی Phantom Liberty، از زمان عرضه تا به الان، موفق به ثبت یک دستاورد مالی راضی‌کننده شد.

مدت زیادی از انتشار بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty نمی‌گذرد، اما ظاهرا این بازی توانسته عملکرد خوبی از نظر مالی ثبت کند. براساس اطلاعات منتشر شده توسط CD Projekt RED، این بسته الحاقی در اولین هفته از زمان انتشار، به فروش 3 میلیون واحدی رسیده است. پیش از این اعلام شد که فروش بازی Cyberpunk 2077 از مرز 25 میلیون نسخه گذشته است.

بالغ بر 68 درصد از فروش Cyberpunk 2077: Phantom Liberty به PC مربوط می‌شود، 20 درصد متعلق به کنسول PlayStation 5 و 13 درصد باقی مانده به کنسول Xbox Series X|S تعلق دارد. 35.9 درصد میزان فروش این افزونه به آمریکای شمالی تعلق دارد، 35.1 درصد به اروپا و 23.1 درصد از فروش بازی هم توسط گیمرهای آسیایی تامین شده است.

به طور کل، Phantom Liberty در ابتدای عرضه توانسته مسیر خودش را به خوبی طی کند. لازم به ذکر است که بازی Cyberpunk 2077 در ماه اول انتشار موفق به ثبت فروش 13.7 میلیون نسخه شد. بودجه ساخت Phantom Liberty بالغ بر 90 میلیون دلار بوده و باید دید این بسته گسترش‌دهنده که تا اینجا عملکرد خوبی داشته، می‌تواند به سودرسانی برسد یا خیر.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty برای کنسول‌های نسل نهمی و PC عرضه شده است. در این DLC شاهد یک منطقه جدید و داستانی تازه‌ هستیم که V را مجبور به نجات رییس NUSA می‌کند. جدای از داستان، سلاح‌ها، ماموریت فرعی و GIGهای جدیدی هم به بازی اضافه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید