اخبار تکنولوژی

سری گلکسی S24 سامسونگ از هر دو چیپ‌ست اسنپدراگون و اگزینوس استفاده می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۱۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام، اکثر گزارش‌های مبنی بر اینکه سری گلکسی S24 سامسونگ دارای تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 و اگزینوس 2400 خواهد بود را تایید کرده است.

او در یک کنفرانس خبری، اذعان کرد که کوالکام بیشترین سهم بازار سری گلکسی S24 سامسونگ را خواهد داشت که به زودی عرضه می‌شود. این ادعا احتمالا به این معنی است که گزارش‌هایی مبنی بر اینکه گلکسی S24 اولترا سامسونگ به طور انحصاری از اسنپدراگون 8 نسل 3 مستقل در بازار استفاده می‌کند، درست است.

مدیرعامل کوالکام ظاهرا این اخبار ضد و نقیض Exynos-Snapdragon S24 را تایید کرده است. او توضیح بیشتری نداد، اما حرف‌های او را می‌توان به عنوان یک بیانیه رسمی در نظر گرفت. با توجه به اینکه گلکسی اس اولترا پردرآمدترین گوشی سری اس است و طبق گزارشات، مدل‌های گلکسی S24 آمریکای شمالی نیز مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 هستند، تصاحب اکثریت سهم بازار این گوشی‌ها منطقی است. همین گزارش‌ها تنها به گلکسی S24 و S24 پلاس کره‌ای و اروپایی با اگزینوس 2400 اشاره می‌کنند.

سامسونگ همچنین فناوری ISOCELL Zoom Anyplace در گلکسی S24 اولترا سامسونگ که از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 پشتیبانی می‌کند را به اشتراک گذاشته است؛ یک اشاره محکم به این موضوع که مدل اولترا فقط از اسنپدراگون استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید