اخبار سینما

سریال Winning Time پس از دو فصل به پایان رسید

سریال Winning Time پس از دو فصل به پایان رسید
نویسنده : تحریریه۲۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارشددلاین، مکس بورنستاین، سازنده سریال Winning Time: The Rise Of The Lakers Dynasty، پس از پایان فصل دوم در روز یکشنبه، خبر به پایان رسیدن این سریال را در توییتر تایید کرد.

او در این خبر چنین نوشت:

این پایانی نبود که ما در نظر داشتیم، اما چیزی جز قدردانی و عشق نداریم.

سالی ریچاردسون، کارگردان این سریال، نیز در اینستاگرام نوشت:

وقتی همه چیز خود را می‌دهید، نمی‌توانید پشیمانی داشته باشید. امیدوارم از آخرین قسمت Winning Time لذت ببرید. می‌توانم بگویم که در حال حاضر به کاری که در این سریال انجام دادیم افتخار می‌کنم.

فصل دوم سریال Winning Time در تاریخ 6 آگوست با 629000 بیننده در مجموع در Max و پخش‌های تلویزیونی همراه بود. این در حالی است که 901000 نفر برای اولین بار فصل اول در مارس 2022 به تماشا نشستند. تا ماه می همان سال، فصل اول توانست 1.6 میلیون بیننده همزمان را برای قسمت پایانی جذب کند.

این سریال HBO بر اساس کتاب Showtime: Magic, Kareem, Riley, and the Los Angeles Lakers Dynasty of the» 1980s» اثر جف پرلمن ساخته شده است. فصل دوم این سریال بر روی دوره زمانی درست پس از فینال NBA 1980 تا 1984 متمرکز بود و به اولین مسابقه مجدد حرفه‌ای بزرگ‌ترین ستارگان آن دوران، مجیک (کوینسی ایزایا) و لری برد (شان پاتریک اسمال) از بوستون ختم شد.

پرلمن ماه گذشته در توییتر از مردم خواست فصل دوم را تماشا کنند. او نوشت:

به شما می‌گویم – آینده “Winning Time” در خطر است. ما به بیننده نیاز داریم. اعتصابات فلج کننده هستند. لطفا به انتشار کلمه کمک کنید. فصل دوم شگفت انگیز است. اما … HBO به اعداد اهمیت می‌دهد.

آدرین برودی، جان سی ریلی، مایکل چکلیس و جیسون سیگل در سریال Winning Time به همراه جیسون کلارک، گبی هافمن، هدلی رابینسون، دواون نیکسون، سلیمان هیوز، تامرا توماکیلی، برت کولن، استفان ادلی گورگیس، اسپنسر گرت، مولی گوردون، جوی بروکس، دلاورته دسوزا، جیمل اتکینز، آستین آرون، مک‌کب اسلای، توماس مان، جیلین جیکوبز و راب مورگان بازی می‌کنند.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال بورنستاین و جیم هکت، نویسندگان و همکاران خالق، آدام مک‌کی، کوین مسیک، اسکات استفنز، رادنی بارنز، کارگردان سالی ریچاردسون-ویت‌فیلد و جیسون شومان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید