اخبار بازی

داستان بازی Alan Wake 2 اتفاقات Control 2 را پایه‌ریزی می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سم لیک، نویسنده و کارگردان بازی Alan Wake 2، اذعان کرد که در حال پایه‌ریزی داستانی برای جلو بردن اتفاقات جهان مشترک Remedy است.

با انتشار دومین بسته الحاقی بازی Control تحت نام AWE، استودیو رمدی نه تنها داستان بازی‌های Control و Alan Wake را به هم وصل کرد، بلکه مستقیما پیش زمینه‌ای را برای ساخت و توسعه Alan Wake 2 به وجود آورد. البته هر دو فرنچایز نام برده، بخشی از جهان مشترکی با نام Remedy Connected Universe هستند و Alan Wake 2 قرار است به گسترش این جهان بزرگ ادامه دهد. حالا به نظر می‌رسد که بازی جدید رمدی، مقدمه‌ای بر داستان Control 2 خواهد بود.

در مصاحبه اخیر سم لیک، نویسنده و کارگردان خلاق رمدی با Wccftech، این بازیساز تایید کرد که مشابه کاری که رمدی با Control و DLC آن انجام داد، در Alan Wake 2 نیز پیاده‌سازی می‌شود و این بازی، به مقدمه‌چینی برای آینده Remedy Connected Universe ادامه خواهد داد. ساخت بازی Control 2 در نوامبر سال گذشته به طور رسمی تایید شد و این بازی اکنون در دست توسعه قرار دارد.

سم لیک در پاسخ به این سوال که آیا Alan Wake 2 راه را برای Control 2 هموار می‌کند یا خیر، گفت:

ما قبلا به طور عمومی اعلام کردیم که روی Control 2 کار می‌کنیم. همانطور که دیدید، FBC (دفتر کنترل فدرال) نقشی کلیدی در داستان Alan Wake 2 ایفا می‌کند. ما در حال حاضر چیزی را با قطعیت نمی‌گوییم، اما در حال ساخت چیزهایی هستیم که روی آینده Remedy Connected Universe تاثیر خواهند گذاشت.

البته رمدی قبلا تایید کرده بود که Alan Wake 2 دو DLC پولی پس از عرضه دریافت خواهد کرد، بنابراین اگر توسعه‌ دهنده بخواهد همان مسیر Control را محددا طی کند، ممکن است شاهد بسته‌های الحاقی باشیم که روی موارد ذکر شده تمرکز می‌کنند.

لازم به ذکر است که بازی Alan Wake 2 در تاریخ 5 آبان 1402 (27 اکتبر 2023) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و PC منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید