اخبار بازی

تریلر داستانی بازی Star Wars Outlaws در تاریخ 21 فروردین به نمایش درمی‌آید

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی اکشن-ماجراجویی Star Wars Outlaws از Massive Entertainment، ممکن است قبل از رویداد Ubisoft Forward، یک تریلر داستانی دریافت کند.

بازی Star Wars Outlaws از Massive Entertainment، به‌زودی یک تریلر داستانی جدید دریافت خواهد کرد. این تریلر در تاریخ 9 آوریل (21 فروردین) پخش خواهد شد.

با توجه به این موضوع که بازی در کره جنوبی، استرالیا و برزیل رده‌بندی سنی شده است، تریلر پیش رو از بازی ممکن است تاریخ انتشار این عنوان را مشخص کند (در بدترین حالت، یک پنجره انتشار). با اینکه دیزنی به اشتباه آن را برای اواخر سال 2024 فهرست کرده بود، یوبیسافت بعدا این شایعه را تکذیب کرد. شایعات نشان می‌دهند که این بازی ممکن است قبل از ماه جولای عرضه شود. ناشر بازی به طور رسمی اعلام کرده است که تریلر جدید بازی، قبل از پایان سال مالی جاری شرکت منتشر خواهد شد.

البته این نمایش می‌تواند شامل یک تریلر ساده و کوتاه باشد که در Ubisoft Forward، نسخه کامل آن منتشر خواهد شد؛ جایی که Massive می‌تواند گیم‌پلی بیشتری را به نمایش بگذارد. مثل همیشه، منتظر به‌روزرسانی‌های خبری بیشتر باشید. Star Wars Outlaws در حال توسعه برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC است.

دیدگاهتان را بنویسید