اخبار سینما

استفاده از لباس شخصیت‌های هالیوود در هالووین به علت اعتصابات ممنوع شد!

استفاده از لباس شخصیت‌های هالیوود در هالووین به علت اعتصابات ممنوع شد!
نویسنده : تحریریه۲۹ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش مگ تک به نقل از ددلاین، SAG-AFTRA دستورالعمل‌های لباس هالووین خود را پس از واکنش‌های شدید از سوی اعضای اتحادیه از جمله رایان رینولدز و ماندی مور روشن کرد. این دستورالعمل‌ها در ابتدا به اعضای اتحادیه توصیه می‌کردند که از پوشیدن لباس‌هایی که از محتوایی که تحت تاثیر اعتصاب قرار گرفته‌اند خودداری کنند، اما اتحادیه اکنون می‌گوید که این دستورالعمل‌ها برای کودکان اعضای اتحادیه اعمال نمی‌شود.

SAG-AFTRA دستورالعمل‌های هالووین را در پاسخ به سوالات سازندگان محتوا و اعضای اتحادیه در مورد چگونگی حمایت از اعتصابات صادر کرد، سخنگوی اتحادیه روز جمعه گفت، زمانی که ممنوعیت دفوکتوی لباس‌ها به طور گسترده مورد تمسخر قرار گرفت. «این برای کمک به آن‌ها در اجتناب از تبلیغ کار تحت تاثیر قرار گرفته بود، و این آخرین مورد از تعدادی از دستورالعمل‌هایی است که ما صادر کرده‌ایم.»

وی در ادامه صحبت‌ها چنین گفت:

ما به دلیل دلایل مهم اعتصاب کرده‌ایم، و این نزدیک به 100 روز است که ادامه دارد. اولویت شماره یک ما همچنان این است که استودیوها را به میز مذاکره بازگردانیم تا بتوانیم برای اعضای خود معامله‌ای عادلانه بدست آوریم و سرانجام صنعت خود را دوباره به کار بازگردانیم»، اتحادیه نتیجه گرفت.

اندکی پس از اینکه SAG-AFTRA دستورالعمل‌های Halloween 2023 را منتشر کرد، ماندی مور روز پنجشنبه در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد:

آیا این یک شوخی است؟ ما از شما می‌خواهیم که با حسن نیت در مورد ما مذاکره کنید. آنقدرها در هر جنبه‌ای از این صنعت وجود داشته‌اند که ماه‌ها با سختی قربانی کرده‌اند. به میز بازگردید و معامله‌ای عادلانه بدست آورید تا همه بتوانند به سر کار بازگردند.

این واکنش‌ها نشان‌دهنده ناامیدی اعضای SAG-AFTRA از عدم پیشرفت در مذاکرات اعتصاب است. دستورالعمل‌های لباس هالووین به عنوان نشانه‌ای از اینکه اتحادیه در حال تمرکز بر مسائل غیرضروری است، دیده شد.

SAG-AFTRA می‌گوید که این دستورالعمل‌ها صرفا برای کمک به اعضای اتحادیه در حمایت از اعتصاب بوده‌اند، اما برخی از اعضای اتحادیه معتقدند که این دستورالعمل‌ها باعث شده است که اتحادیه به نظر کودکانه برسد.

با ادامه اعتصاب، این احتمال وجود دارد که واکنش‌های بیشتری از سوی اعضای اتحادیه مشاهده شود.

دیدگاهتان را بنویسید