اخبار بازی

بازی The Witcher 4 پیشرفته‌ترین بازی CD Projekt RED خواهد بود

بازی The Witcher 4
نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

Paweł Sasko، مدیر پروژه بازی Project Orion، تکرار می‌کند که نسخه اصلی بعدی Witcher امسال وارد پروسه ساخت خواهد شد.

همزمان با متوقف شدن پشتیبانی از Cyberpunk 2077، CD Projekt RED منابع بیشتری را به پروژه‌های آینده خود اختصاص خواهد داد. پروژه‌های زیادی در این استودیو در دست ساخت است، از جمله Project Polaris، عنوان بعدی سری The Witcher که سه‌گانه جدیدی را آغاز می‌‎کند و بیش از 400 توسعه دهنده روی آن کار می‌کنند.

اگرچه تولید این بازی امسال آغاز می‌شود، اما Paweł Sasko، کارگردان Project Orion که نام رمزی دنباله Cyberpunk 2077 است، می‌گوید که این RPG اکشن فانتزی «پیشرفته‌ترین» پروژه‌ تاریخ این شرکت خواهد بود. او در صحبت با Flow Games، در مورد پروژه‌های در حال توسعه CDPR، جزئیات جدیدی را به اشتراک گذاشت:

«بیشتر آن‌ها در مراحل اولیه توسعه هستند. تنها تفاوت در پروژه Polaris است. حماسه جدید Witcher امسال وارد مراحل توسعه خواهد شد. این پیشرفته‌ترین بازی در میان عناوین ماست».

ساسکو نمودارهای منتشر شده در آخرین جلسه سهامداران شرکت را به اشتراک گذاشت و نشان داد که اکثر توسعه‌دهندگان آن‌ها روی Polaris کار می‌کنند.

به غیر از Orion و Polaris، پروژه‌های دیگری که در حال حاضر در دست ساخت هستند که عبارتند از Project Sirius توسط The Molasses Flood و The Witcher Remake توسط Fool’s Theory. این شرکت همچنین در حال ساخت یک IP کاملا جدید است.

Project Polaris علیرغم وضعیت پیشرفته‌اش، پنجره‌ای برای انتشار ندارد و ممکن است مدتی طول بکشد تا رونمایی شود. میکال نواکوفسکی، مدیر عامل CD Projekt RED، گفت که تیم آن‌ها در تلاش است تا با دنباله این بازی، مرزهای جدیدی را تعیین کند. منتظر به‌روز‌رسانی‌های بیشتر در آینده نه چندان دور باشید.

دیدگاهتان را بنویسید