اخبار بازی

تصاویر جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 به اشتراک گذاشته شد

بازی The Wolf Among Us 2
نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

Telltale Games سالگرد تاسیس خود را با انتشار تصاویر جدیدی از بازی مورد انتظار The Wolf Among Us 2 جشن گرفت.

Telltale Games بیش از یک سال پیش اعلام کرد که The Wolf Among Us 2 تا سال 2024 به تعویق افتاده و ساخت این بازی ماجراجویی مورد انتظار به موتور گرافیکی Unreal Engine 5 منتقل شده است. با اینکه اکنون در اواسط سال میلادی 2024 هستیم، هنوز تاریخ انتشاری از بازی در دسترس نیست. با اینکه آخرین تریلر آن بیش از دو سال پیش نمایش داده شد و اگرچه Telltale هنوز تمایلی به به اشتراک گذاشتن به‌روزرسانی خبری در مورد بازی ندارد، اما تصاویری جدیدی از این بازی به دستمان رسیده است.

این استودیو با استفاده از صفحه توییتر خود، سالگرد تاسیس استودیو Telltale Games را با دو اسکرین شات جدید از The Wolf Among Us 2 که Bigby Wolf را در مکان‌های مختلف نشان می‌دهد، جشن گرفت. اطلاعات در دسترس از بازی کماکان اندک است و نمی‌دانیم چه زمانی می‌توانیم منتظر اعلام تاریخ انتشار آن باشیم (یا حتی انتشار یک تریلر جدید)؛ اما این تصاویر جدید بهتر از هیچی هستند. در  ادامه این پست می‌توانید تصاویر مربوطه را مشاهده کنید.

استودیو Telltale Games در اکتبر سال گذشته تایید کرد که به دلیل شرایط جدید بازار، مجبور به اخراج بخشی از کارمندان خود شده است. در آن زمان، این استودیو گفت که The Wolf Among Us 2 «هنوز در دست تولید» است، اما مدت کوتاهی پس از آن، گزارش شد که اکثر تیم سازنده بازی از کار اخراج شده‌اند.

بازی The Wolf Among Us 2 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دست توسعه است.

دیدگاهتان را بنویسید