اخبار بازی

فروش جهانی بازی Marvel’s Spider-Man 2 از 10 میلیون نسخه عبور کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از زمان انتشار بازی Marvel’s Spider-Man 2، این عنوان موفقیت‌های زیادی به دست آورده است و توانسته به یکی از بهترین‌ بازی‌های PS5 تبدیل شود.

در گزارش اخیر شرکت سونی از آخرین سه ماهه سال مالی خود، علاوه بر میزان فروش کنسول پلی‌استیشن 5، به عملکرد بازی Marvel’s Spider-Man 2 نیز اشاره شد. براساس این خبر، این بازی ابرقهرمانی و جهان‌‎باز تا تاریخ 31 دسامبر که حدودا دو ماه پس از انتشارش است، موفق به فروش 10 میلیون نسخه‌ای شد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در روز اول عرضه موفق شد 2.5 میلیون نسخه به فروش برساند که آن را به بزرگ‌ترین لانچ تاریخ محصولات PlayStation Studios تبدیل کرد. در پایان ماه اکتبر، فروش بازی به 5 میلیون نسخه رسید. این گزارش آخرین خبر رسمی از جانب سونی بود.

پیش از این و بر اساس داده‌های لو رفته استودیوی Insomniac Games، مشخص شد که بازی تا تاریخ 12 نوامبر 6.1 میلیون نسخه فروخته و بودجه سرسام‌آور 315 میلیون دلاری صرف ساخت و بازاریابی آن شده است.

به زودی آپدیتی برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر می‌شود که لباس‌های جدید، حالت New Game Plus و… را به بازی می‌آورد. لیک‌های ناشی از هک شدن استودیو خبر از انتشار سه DLC رایگان در سال جاری می‌دهند. باید منتظر تایید یا تکذیب این خبر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید