اخبار سینما

سریال زورو پیش از نمایش جهانی خود، سه قرارداد اروپایی به دست آورد

سریال زورو پیش از نمایش جهانی خود، سه قرارداد اروپایی به دست آورد
نویسنده : تحریریه۲۴ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش مگ تک به نقل از ددلاین، اقتباس سریال تلویزیونی زورو، پیش از نمایش جهانی، سه قرارداد اروپایی را به دست آورد، زیرا Mediawan Rights بیشتر به IPهای گران قیمت متمایل شده است.

سریال «زورو» محصول کشور اسپانیا است که توسط استودیو Secuoya و با بازی میگل برناردو ساخته شده است و از تابستان 2022 تا اوایل سال 2023 در جزایر قناری در اسپانیا فیلمبرداری شده است.

M6 Groupe در فرانسه، Mediaset در ایتالیا، کانال‌های TVM DPG Media در بلژیک هلندی زبان و RTL Klub در مجارستان این سریال را که تولید Secuoya Studios برای Amazon Prime Video در ایالات متحده، آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال و آندورا است، به دست آوردند. معاملات دیگری در حال مذاکره است.

لازم به ذکر است که Mediawan در چند سال گذشته به سمت IP‌های گران قیمت تر و پر سر و صداتر حرکت کرده است و پس از انعقاد قرارداد تامین مالی 100 میلیون دلاری با Entourage Ventures، تلاش‌های خود را تقویت کرده است. «Valérie Vleeschhouwer»، مدیر عامل Mediawan Rights، گفت:

این فقط سوالات در مورد اندازه کاتالوگ نیست، بلکه جاه طلبی است.

او افزود:

نمایش فیلم فرصتی واقعی برای معرفی زورو به همه نمایندگان است. این سریال عالی برای نمایش است.

این سریال جدید بازگشت قهرمان شمشیرباز پس از تقریبا دو دهه را نشان می‌دهد که توسط کارلوس پورتلا نوشته شده و توسط خاویر کوئینتاس، خوزه لوئیس آلگریا و خورخه کارگردانی شده است.

داستان در سال 1834 لس آنجلس، در پس زمینه دنیایی نوظهور که در آن نژادهای مختلف سعی در زندگی مشترک دارند، روایتی جدید از دیگو د لا وگا، یک زمیندار و زمانی که در لباس مبدل، قهرمان نقابدار مردم است، دنبال می‌شود. پس از کشته شدن زورو قبلی، پدرش، د لا وگا به کالیفرنیا بازمی‌گردد تا انتقام مرگ او را بگیرد.

ستاره نوظهور مکزیکی Renata Notni نقش Lolita Marquez، عشق دوران جوانی زورو را بازی می کند و Dalia Xiuhcoatl ،Paco Tous ،Emiliano Zurita و Joel Bosqued نیز از دریگر بازیگران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید