اخبار بازی

هنگام اکتشاف در بازی Dragon’s Dogma 2 خبری از صفحه لودینگ نیست

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت Capcom در جریان رویداد Tokyo Games Show 2023 اطلاعات جالبی در رابطه با عنوان Dragon’s Dogma 2 منتشر کرد.

بازی Dragon’s Dogma 2 یکی از مورد انتظارترین محصولات RPG است که فعلا تاریخ عرضه مشخصی ندارد. به واسطه دمویی که در جریان رویداد TGS 2023 در دسترس مردم قرار گرفت، اطلاعات مفیدی از این بازی منتشر شد. گفته می‌شود که محیط‌های این بازی بسیار بزرگ است. قبل‌تر گفته شد که محیط‌های نسخه دوم 4 برابر بزرگ‌تر از قسمت قبلی این سری است.

در صحبت با رسانه VGC، آقای Hideaki Itsuno، کارگردان این بازی، تایید شد که هنگام اکتشاف در این بازی خبری از صفحه لودینگ نیست.

Itsuno در صحبت‌های خود گفت: “بیاید از یکپارچگی جهان بازی صحبت کنیم. هنگام گشت و گذار، خبری از صفحه لودینگ نیست. البته که اگر کات‌سینی وجود داشته باشد، ما آن را نمایش داده و بعد شما را در محیط بازی قرار می‌دهیم تا به صورت آزادانه به کاوش بپردازید، اما وقتی می‌خواهید وارد یک غار یا سیاه‌چال شده یا در دنیای بازی بگردید، هیچ صفحه لودینگی مزاحم شما نخواهد شد.”

“مسیرهای مختلفی در بازی وجود دارد، اما انتخاب آن‌ها به تصمیم شما وابسته است. در رابطه با مکانیک‌های بازی، هیچ یک از آن‌ها اجباری نیستند. ما می‌دانیم که وقتی مسیری به مخاطب پیشنهاد شود، به دنبال آن خواهد رفت. بنابراین، چنین چیزی به ما کمک می‌کند تا بازی را بدون سردرگمی گیمر، طراحی کنیم. همچنین هوش مصنوعی NPCها و سایر شخصیت‌ها می‌داند که هر مسیر به کجا ختم شده و از آن به عنوان راهنما استفاده می‌کند.”

با این صحبت‌ها، به این نتیجه می‌رسیم که گیمر می‌تواند بدون توجه به ماموریت اصلی، در دنیای بازی به گشت و گذار مشغول شود. “شما در بازی و انتخاب راه خود کاملا آزاد هستید. حتی اگر بخواهید، می‌توانید همان مسیر اصلی را پیش بگیرید. اگر هم بخواهید راه خود را به سمت ماموریت‌ها پیدا کنید، کاملا آزادید. نمی‌توانید کوه و صخره‌های ناهموار را طی کنید، اما بسته به سطح شخصیت، وارد محیط‌های مختلفی خواهید شد.”

در حال حاضر تاریخ عرضه مشخصی برای بازی Dragon’s Dogma 2 وجود ندارد، اما این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی و PC در حال توسعه است.

دیدگاهتان را بنویسید