اخبار سینما

تاریخ انتشار فیلم هندی تایگر 3؛ با بازی سلمان خان و کاترینا کایف

تاریخ انتشار فیلم تایگر 3
نویسنده : سارا محمدی۲۶ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یکی از جدیدترین فیلم های سال 2023 سینمای هند، تایگر 3 نام دارد. تایگر 3 که در ژانر اکشن ساخته شده است، دنباله دو فیلم قبلی است که اتفاقاً طرفداران بسیار زیادی دارند. در این فیلم، بازیگرانی همچون سلمان خان، کاترینا کایف، عمران هاشمی، رانویر شوری و ریدهی دگرا به ایفای نقش می پردازند. کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم به ترتیب بر عهده مانیش شارما و آدیتیا چوپرا است. اگر می خواهید با تاریخ دقیق اکران، داستان فیلم و همچنین بازیگران آن آشنا شوید، با ما همراه باشید.

زمان اکران تایگر 3

تایگر 3 از محبوب ترین فیلم های هندی در سال جدید به شمار می رود. طرفداران این فیلم هندی مدت هاست که در انتظار اکران آن نشسته اند. خوشبختانه، انتظارها به پایان رسیده است! این فیلم قرار است در تاریخ 10 نوامبر 2023 مصادف با 19 آبان 1402 اکران شود. البته، زمان اکران اولیه فیلم، 21 آوریل 2023 مصادف با 1 اردیبهشت 1402 انتخاب شده بود که به دلایل مختلف تغییر کرد.

اسامی بازیگران فیلم تایگر 3

یکی از اصلی ترین نقاط قوت فیلم تایگر 3، گروه بازیگران آن است. در این فیلم، بازیگران مطرحی ازجمله: سلمان خان، کاترینا کایف، عمران هاشمی و رانویر شوری به ایفای نقش می پردازند. البته، شاهرخ خان نیز حضور کوتاهی در این فیلم دارد. در ادامه، بیشتر با این بازیگران و نقششان در فیلم آشنا خواهیم شد.

سلمان خان در نقش آویناش سینگ تایگر راتوره

تاریخ اکران فیلم تایگر 3

نقش اول فیلم تایگر 3 متعلق به بازیگر محبوب و شناخته شده هندی، سلمان خان است. این بازیگر مطرح هندی در 27 دسامبر سال 1965 در هند متولد شد. علاوه بر بازیگری، سلمان خان به عنوان تهیه کننده و شخصیت تلویزیونی نیز فعالیت دارد. در حال حاضر، او را می توان از پردرآمدترین بازیگران سینمای هند دانست. سلمان خان در این فیلم، نقش آویناش سینگ تایگر راتوره را بازی می کند. همانطور که گفته شد، تایگر یک جاسوس هندی است و داستان ماموریت های او در هر قسمت از فیلم روایت می شود.

کاترینا کایف در نقش زویا همیمی راتوره

بازیگران فیلم تایگر 3

کاترینا کایف از مشهورترین بازیگران زن هندی به شمار می رود. این بازیگر در 16 جولای سال 1983 در بریتانیا به دنیا آمد ولی حرفه بازیگری خود را در کشور هندوستان آغاز کرد. از مهم ترین فیلم های این بازیگر هندی می توان به Sooryavanshi محصول سال 2021 اشاره کرد. کاترینا کایف در این فیلم در نقش زویا همیمی راتوره به ایفای نقش می پردازد.

عمران هاشمی در نقش آتیش فاتح قدری

نقش آفرینی شخصیت آتیش فاتح قدری در فیلم تایگر 3 بر عهده عمران هاشمی است. عمران هاشمی در 24 مارس سال 1979 در هند به دنیا آمد. از جدیدترین فیلم های این بازیگر هندی می توان بهSelfiee  (محصول سال 2023) اشاره کرد.

رانویر شوری در نقش گوپی آریا

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به رانویر شوری اشاره کرد که نقش آفرینی کاراکتر گوپی آریا را بر عهده دارد. این بازیگر هندی در 18 آگوست سال 1972 در هند چشم به جهان گشود. در چند سال اخیر، این بازیگر هندی به نقش آفرینی در فیلم های مختلفی پرداخته است که یکی از مهم ترین آن ها فیلم Angrezi Medium (محصول سال 2020) نام دارد.

داستان فیلم تایگر 3

از آنجایی که فیلم تایگر 3 هنوز اکران نشده است، نمی توان داستان کامل آن را شرح داد. با این وجود، برای لذت بردن از این فیلم حتماً باید دو فیلم «زمانی تایگر وجود داشت» ( Ek Tha Tiger محصول سال 2012) و «تایگر زنده است» (Tiger Zinda Hai محصول سال 2017) را تماشا کنید. به عبارت دیگر، فیلم تایگر 3 دنباله این دو فیلم محبوب سینمای هند به شمار می رود.

فیلم تایگر 3 با بودجه ای معادل 38 میلیون دلار آمریکا ساخته شده است و یکی از پرهزینه ترین فیلم های سینما هند در سال 2023 به شمار می رود. فیلمبرداری این فیلم عمدتاً در شهرهای دهلی و بمبئی هند انجام گرفت. البته، بخش هایی از آن نیز در ترکیه فیلمبرداری شد. برخی از سکانس های هیجان انگیز تعقیب و گریز نیز در سن پترزبورگ و اتریش فیلمبرداری شده اند.

به طور کلی، فیلم تایگر 3 داستان زندگی جاسوس هندی با نام مستعار تایگر را روایت می کند. تایگر (با بازی سلمان خان) در دو فیلم قبلی نیز حضور داشته است و در هر قسمت وظیفه دارد تا ماموریت خود را با موفقیت پشت سر بگذارد. در این قسمت، تایگر (سلمان خان) و زویا (کاترینا کیف) برای انجام یک ماموریت بزرگ انتخاب می شوند و چندین کشور را به دنبال خطرناک ترین دشمن خود پشت سر می گذارند. برای دیدن این تعقیب و گریز هیجان انگیز و پیروز نبرد نهایی باید به تماشا کل فیلم بنشینید.

سخن پایانی

اگر به سینمای هند و فیلم های اکشن علاقه دارید، تماشا فیلم تایگر 3 را به شما پیشنهاد می کنیم. داستان جذاب و هیجان انگیز با نقش آفرینی های بسیار قوی، تایگر 3 را به یک فیلم اکشن جذاب تبدیل می کند. به این نکته توجه داشته باشید که ساخت دو قسمت بعدی با نام های «جنگ 2» و «تایگر علیه پتان» نیز قطعی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فیلم می توانید تریلر آن را نیز تماشا کنید. در مجموع، فیلم اکشن تایگر 3 می تواند یک گزینه ایده آل برای گذران اوقات فراغت آخر هفته باشد.

همچنین بخوانید: تاریخ اکران فیلم هندی کی جی اف 3

دیدگاهتان را بنویسید