اخبار سینما

تام و جری سفر جدیدی در سنگاپور آغاز کردند

تام و جری سفر جدیدی در سنگاپور آغاز کردند
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۰۴ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت وارنر برادرز دیسکاوری اعلام کرد که نسخه بومی‌شده‌ای از مجموعه مشهور تام و جری با حضور این دو شخصیت گربه و موش در سنگاپور تولید خواهد کرد.

این مجموعه 7 قسمتی 3 دقیقه‌ای با همکاری استودیوی انیمیشن وارنر برادرز در آسیا تولید شده و قرار است امسال از شبکه کارتون نتورک در آسیا-اقیانوسیه و HBO GO در جنوب شرقی آسیا، تایوان و هنگ کنگ پخش شود و سپس به سایر نقاط جهان نیز عرضه گردد.

قسمت پایلوت این مجموعه در ماه آگوست منتشر می‌شود. این پروژه با تهیه‌کنندگی «کارلن تن» از وارنر برادرز دیسکاوری و کارگردانی «ویوک بولار» تولید شده است.

ساخت انیمیشن جدید «تام و جری» توسط استودیوی «Aum» هند انجام شده و طراحی‌ها و داستان‌های آن توسط شرکت‌های «Robot Playground» و «Chips and Toon» استودیوی سنگاپور تهیه شده‌اند.

کریستوفر هو، رئیس بخش کودکان کمپانی برادران وارنر دیسکاوری، آسیای جنوب شرقی، در این‌باره چنین گفت:

این مجموعه موسیقی نمادین و سبک انیمیشن کلاسیک را از دوران Hanna-Barbera دهه 1950 بازمی‌گرداند؛ اما با پیچ و تاب مدرن سنگاپور.

او همچنین در ادامه چنین گفت:

با نشانه‌ها، پس‌زمینه‌ها و فضای متمایز، ایالت-شهر آسیایی مکان ایده‌آلی برای ایجاد مضامین طنزآمیز به کانون تام و جری است. این پروژه با کار با استعدادهای خلاق بومی در سنگاپور و در سراسر آسیا، این امتیاز محبوب را در منطقه و فراتر از آن خواهد برد.

تام و جری یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای وارنر برادرز دیسکاوری است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. این مجموعه تاکنون بیش از 500 قسمت، 15 فیلم سینمایی و 7 جایزه اسکار را در کارنامه 83 ساله خود ثبت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید