اخبار بازی

بازی Tom Clancy’s The Division 3 معرفی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی ویدیویی Tom Clancy’s The Division 3 در دست ساخت قرار دارد و اخیرا این خبر توسط سازنده این مجموعه تایید شده است.

با اعلام شرکت Ubisoft، بازی Tom Clancy’s The Division 3 رسما وارد پروسه ساخت شده است و در همین راستا Julian Gerighty که به عنوان کارگردان هنری بازی Star Wars Outlaws شناخته می‌شود، نقش تهیه‌کننده اجرایی برند The Division را بر عهده گرفته است.

گرایتی در صحبت‌های خود گفت که می‌خواهد بینش خودش را به The Division 3 بیاورد و با رهبری استودیوی Ubisoft Massive، این پروژه را توسعه دهد. نظارت بر بازی موبایل Tom Clancy’s The Division Resurgence و عنوان Tom Clancy’s The Division Heartland از استودیوی Red Storm Entertainment از دیگر وظایف گرایتی است. به گفته این شخص، پشتیبانی از نسخه دوم این مجموعه همچنان ادامه دارد.

“ما بیش از 40 میلیون مخاطب داریم، اما سری The Division به عنوان یک فرانچایز هنوز در اول راه قرار دارد. داستان‌های باورنکردنی برای روایت، مناطقی برای اکتشاف و شخصیت‌های زیادی برای محافظت وجود دارند.” در حال حاضر، تجدید نیرو و بالا بردن کیفیت، هدف اول تیم توسعه‌دهنده است.

“من فکر می‌کنم با نسخه اول The Division، به گیمرها جلوه‌های بصری فوق‌العاده، گیم‌پلی باور نکردنی و تجربه‌ای بی‌مانند را ارائه دادیم. نسخه دوم این سری ادامه‌ای بر این مسیر و وعده‌های ما بود. حالا می‌خواهیم کیفیت کار را بالا ببریم و به طور مداوم، رو به جلو حرکت کنیم.”

گرایتی در پیامی به هواداران راجع به آینده این فرانچایز گفت: “توسعه‌دهندگان با استعدادی روی این مجموعه کار می‌کنند. به نظر من، یکپارچگی بیشتر باعث می‌شود تا هماهنگی تیم هم بالاتر برود.”

The Division 3 و Star Wars Outlaws تنها پروژه‌های استودیوی Ubisoft Massive نیستند. این تیم روی بازی Avatar: Frontiers of Pandora هم کار می‌کند که در تاریخ 16 آذر (7 دسامبر) برای کنسول‌های نسل نهمی و PC منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید