اخبار سینما

تاریخ انتشار داستان اسباب بازی 5؛ بازگشت تام هنکس و تیم آلن

تاریخ انتشار داستان اسباب بازی 5
نویسنده : سارا محمدی۳۰ مرداد ۱۴۰۲
1 دیدگاه

علیرغم اینکه همه فکر می کردند داستان اسباب بازی 4 آخرین قسمت از این انیمیشن است، در اوایل سال 2023 استودیوی انیمیشن سازی Pixar تایید کرد که قسمت پنجم داستان اسباب بازی (Toy Story 5) ساخته می شود و وودی و باز لایتیر بازخواهند گشت. در ادامه اطلاعات موجود در مورد زمان انتشار انیمیشن داستان اسباب بازی قسمت 5 و هر آنچه تاکنون می دانیم آورده شده است.

تاریخ انتشار قسمت پنجم داستان اسباب بازی ها

اولین قسمت از داستان اسباب بازی در سال 1995 منتشر شد و حالا طبق اخبار موجود قسمت 5 داستان اسباب بازی ساخته می شود. پس از خداحافظی با وودی و باز در داستان اسباب‌ بازی 4، تصور می‌ شد که قسمت جدید داستان اسباب بازی ساخته نمی شود، اما این طور نیست و «داستان اسباب‌ بازی 5» در راه است. تاریخ انتشار داستان اسباب بازی 5 هنوز مشخص نشده است اما با توجه به اینکه ساخت و تولید فیلم‌ های انیمیشن در مقایسه با فیلم‌ های لایو اکشن، جلوه‌های فوتورئالیستی پیچیده‌ تری دارند پروسه ساخت آن ها بیشتر طول می‌کشد. به عنوان مثال، رندر یک فریم از داستان اسباب بازی 3 هفت ساعت طول می کشد.

Toy Story 4 در سال 2014 معرفی شد، اما پنج سال طول کشید تا این فیلم اکران شود. با در نظر گرفتن این جدول زمانی، اگر Toy Story 5 روند توسعه مشابهی را دنبال کند، ممکن است انتشار آن تا حدود سال 2028 طول بکشد. اما هیچ چیز قطعی نیست و این احتمال وجود دارد که Toy Story 5 را خیلی زودتر از آن ببینیم. البته محتمل ترین تاریخ برای انتشار داستان اسباب بازی 5، 13 ژوئن 2025 است. بنابراین تولید پنجمین فیلم این فرنچایز احتمالاً باید در اوایل سال 2024 آغاز شود.

به محض اعلام رسمی تاریخ عرضه داستان اسباب بازی 5 آن را با شما به اشتراک می گذاریم.

طرح داستان اسباب بازی 5

به گفته یکی از کارگردانان مجموعه، Toy Story 5 قرار است ما را با عناصر بسیار جالب و تازه ای که در فیلم های قبلی ندیده بودیم شگفت زده کند. معمولا سازندگان انیمیشن ها جزئیات داستان را تا زمان انتشار مخفی نگه می دارند اما در مورد داستان انیمیشن داستان اسباب بازی 5 2 خط داستانی متفاوت می تواند وجود داشته باشد. یک قسمت از داستان می تواند در مورد وودی و اسباب بازی های گمشده اش باشد و تمرکز قسمت دیگر داستان احتمالا روی اسباب‌بازی‌ های بانی و تجربیات آن‌ ها خواهد بود و این دو داستان در نهایت به هم می‌ رسند.

بازیگران Toy Story 5

همه قسمت های داستان اسباب‌ بازی با صداپیشگی بازیگران بزرگی همراه بوده است، صداپیشگی شخصیت های اصلی داستان اسباب بازی ها یعنی وودی و باز به ترتیب بر عهده تام هنکس و تیم آلن است. دیگر بازیگران داستان اسباب بازی 5 عبارتند از: جوآن کیوزاک، والاس شاون، کیانو ریوز، مایکل کیتون و جردن پیل.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. آقای کاربر گفت:

    باورم نمیشه…تو پوست خودم نمی گنجم 😍
    امسال، سال خوبی برای من که عاشق انیمیشن های Toy story و Shrek و Trolls و the lion king هستمه!
    چرا که داستان اسباب بازی ۵ تایید شد، احتمال میره شرک ۵ امسال بیاد، ترول ها ۳ آبان میاد و شیرشاه ۴ که پیش درآمد زندگی موفاسا و اسکار هست هم سال بعد (۲۰۲۴)