اخبار سینما

پخش فصل چهارم سریال «True Detective» به سال 2024 موکول شد

نویسنده : تحریریه۱۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با انتشار اعلامیه‌ای از سوی شبکه HBO، خبری به گوش رسید که پخش سریال محبوب «کارآگاه حقیقی» یا «True Detective» در فصل چهارم خود با نام «شب سرزمین – Night Country» به سال 2024 موکول شده است.

طبق این اعلامیه، فصل جدید در ماه ژانویه (دی) سال آینده منتشر خواهد شد.

داستان سریال کارآگاه حقیقی: شب سرزمین

سریال «کارآگاه حقیقی: شب سرزمین» یا همان True Detective: Night Country با بازی جودی فاستر و کالی ریس در نقش دو کارآگاه به نام‌های لیز دنورز و اوانجلین ناوارو روایت می‌شود. داستان سریال حول محور دو کارآگاه است که برای حل یک پرونده پیچیده با تمام تاریکی‌ها و اسرار درون خود روبرو می‌شوند. این سریال جنایی و پلیسی در سه فصل قبلی خود با موفقیت بزرگی روبرو شده است.

سریال کارآگاه حقیقی: شب سرزمین

تغییر کارگردان در فصل چهارم

همچنین شنیده شده که در فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی: شب سرزمین»، با تغییر در کارگردانی همراه بوده است. نیک پیزولاتو، کارگردان فصل‌های قبلی این سریال، این‌بار در فصل چهارم حضور ندارد. این تغییر می‌تواند نقش مهمی در جهت‌دهی و طرح‌ریزی داستان و اجرای صحنه‌ها در این فصل جدید داشته باشد.

در حال حاضر، طرفداران سریال «کارآگاه حقیقی: شب سرزمین» باید تا ژانویه 2024 صبر کنند تا بتوانند فصل تازه این سریال را تماشا کنند. البته، تاریخ دقیق پخش هنوز مشخص نشده است و شبکه HBO در آینده اعلام خواهد کرد که دقیقا در چه روزی این سریال را به مخاطبان عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید