اخبار سینما

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن؛ به همراه سن و قد واقعی

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن
نویسنده : سارا محمدی۳۰ مرداد ۱۴۰۲
17 دیدگاه

انیمیشن قرمز شدن (turning red) در سال 2022 اکران شد که یکی از بهترین داستان های مربوط به نوجوانان است که توسط پیکسار تا به امروز تعریف شده است. همه شخصیت های انیمیشن قرمز شدن دارای کاراکتر ویژه و خصوصیات منحصر به فردی هستند و توانسته اند به خوبی با نوجوانان ارتباط برقرار کنند. در این مطلب به معرفی شخصیت های انیمیشن قرمز شدن می پردازیم و علاوه بر اسم و عکس آن ها اطلاعاتی در مورد قد و وزن آن ها در دنیای واقعی آورده شده است.

میلین می (معروف به می) در ابتدای انیمیشن قرمز شدن 13 ساله است. او نسبت به سنش قد متوسطی دارد (142.2 سانتیمتر)، اما شکل پاندا قرمز او با قد 243.8 سانتیمتر از متوسط فاصله زیادی دارد.

مینگ لی (مادر لی) 35 ساله با قد 167.6 سانتیمتر است. شکل پاندا او به طرز قابل توجهی قد بلندتر از خود می (8000 سانتیمتر) است.

دوستان می شامل میریام مندلسون، پریا منگل و ابی پارک همگی همسن می هستند، اما قدهای متفاوتی دارند. آن ها به ترتیب 152.4، 142.2 و 137.2 سانتیمتر می باشند.

سن و قد شخصیت های انیمیشن قرمز شدن

اسم شخصیتقدسن
میلین لی142.2 سانتیمتر13
مینگ لی167.6 سانتیمتر35
میریام مندلسون152.4 سانتیمتر13
پریا منگل142.2 سانتیمتر13
ابی پارک137.2 سانتیمتر13
تایلر نگوین-بیکر139.7 سانتیمتر13
جین لی165.1 سانتیمتر37
روبر161.6 سانتیمتر21
جسی157.5 سانتیمتر25
تائی یانگ160 سانتیمتر18
آرون زد160 سانتیمتر21
آرون تی154.9 سانتیمتر20

اسم و عکس همه شخصیت های انیمیشن قرمز شدن

انیمیشن قرمز شدن یک کمدی دوران بلوغ است که در اوایل دهه 2000 در تورنتو ساخته شد. این فیلم داستان میلین لی را بازگو می کند که در آن زندگی نوجوانی او به دلیل یک نفرین خانوادگی مختل می شود.

میلین لی (Meilin Lee)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: میلین لی

همانطور که در دقایق ابتدای انیمیشن قرمز شدن بازگو می شود، میلین لی که با نام می شناخته می شود به تازگی 13 ساله شده است. در شکل انسانی، می قد متوسط 142.2 سانتیمتر نسبت به سنش دارد.

با این وجود، وقتی به یک پاندای بزرگ قرمز رنگ تبدیل می شود، قدش به 243.8 سانتیمتر افزایش می یابد. می کوتاه ترین پاندا در این انیمیشن است، اما همچنان اختلاف قد قابل توجهی بین شکل انسانی و پاندای می وجود دارد.

قبل از فعال شدن قدرت هایی پاندایی می، او بسیار با اعتماد به نفس، باهوش و دلسوز است. می با تضادهای درونی زیادی درگیر است که ناشی از خواسته های مادرش و در عین حال بیان فردیت خود در حضور دوستانش است.

وقتی به پاندا تبدیل می شود، می خجالتی و کم رو است و نمی تواند احساسات خود را به خوبی کنترل کند. این استعاره عالی از دوران بلوغ است.

خوشبختانه، می توسط 3 نفر از بهترین دوستانش احاطه شده است و به کمک آن ها راهی برای مقابله با تغییراتی که تجربه می کند، پیدا کرده است.

حتی اگر این به معنی تغییر ارتباط با مادرش و فردی که او می خواهد باشد.

مینگ لی (Ming Lee)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: مینگ لی

سن مینگ لی به طور رسمی تایید نشده است، اما طرفداران بر اساس ارجاعات فرهنگی در فیلم حدس می زنند که حدود 35 سال سن داشته باشد. به عنوان یک پاندا، مینگ تقریبا به اندازه سالن کنسرت تورنتو قد بلند است و می توان گفت که 8000 سانتیمتر قد دارد.

مینگ به عنوان یک انسان با اقتدار می ایستد، هرگز قوز نمی کند و تقریبا همیشه کفش پاشنه بلند به پا دارد که باعث می شود از قد واقعی اش که 167.6 سانتیمتر است، بلندتر به نظر آید. از یک نظر، مینگ آنتاگونیست انیمیشن قرمز شدن به حساب می آید.

این بدان معنی نیست که او شخصیت شیطانی دارد یا تشنه قدرت است، بلکه یک الگوی ثابت و سرسخت برای می به حساب می آید که باعث می شود او دلیل خوبی برای سرکشی داشته باشد.

دلیل اصلی آن از تربیت خود مینگ و نگرانی عمیقی که نسبت به آسیب رساندن در حالت پاندا به عزیزانش دارد، نشئت می گیرد. اما چیزی که مینگ به آن توجه نمی کند این است که اضطراب و مکانیزم های مقابله ای او سالم نیستند و در نهایت با مشکل روبرو می شود.

مهم تر از همه چیز، مینگ خانواده اش را عمیقا دوست دارد. این دوست داشتن به اندازه ای است که وقتی مشخص می شود با انتظاراتش چه آسیب هایی به می وارد کرده است، روش خود را تغییر می دهد.

میریام مندلسون (Miriam Mendelsohn)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: میریام مندلسون

از آنجایی که میریام با می همسن است، می توان حدس زد که او نیز 13 سال سن دارد. میریام از لحاظ ظاهری تفاوت زیادی با می دارد. از قد 152.4 سانتیمتری گرفته تا رفتارهای پسرانه اش، او عمدتا مجموعه ای از لباس های سبز و کلاه توکی کانادایی را به تن می کند.

میریام بهترین دوست می در تمام جهان است که جای تاسف دارد زیرا مینگ به شدت از او تنفر دارد. دلیل اصلی آن این است که مینگ فکر می کند میریام تاثیر منفی بر می دارد. حقیقت ماجرا چیز دیگری است. هر وقت که می تلاش می کند انتظارات مینگ را برآورده کند، میریام از او حمایت می کند.

در هر صورت، میریام تمام تلاش خود را برای کمک و حمایت از می انجام می دهد و کاری می کند که لبخند بر لبان او نقش ببندد.

پریا منگل (Priya Mangal)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: پریا منگل

در انیمیشن پریا یکی از همکلاسی های می و میریام است، بنابراین باید حدود 13 سال داشته باشد. به نظر می رسد قد پریا و می تقریبا یکسان است (142.2 سانتیمتر)، اما چون پریا خمیده تر از می است کوتاه تر از او دیده می شود.

پریا نسبت به سایر اعضای گروه دوستان می آرام تر و ساکت تر به تصویر کشیده می شود. اما دوستانش را خیلی دوست دارد و عاشق داستان هایی در مورد خون آشام ها و گرگینه هاست.

پریا دوست دارد حال و هوای داستان های مورد علاقه خود را تجسم کند. او هیجان غیر قابل کنترلی نسبت به 4* Town دارد (یک گروه خوانندگی متشکل از پسرها که کاملا در تضاد با علایق معمول پریا می باشند).

پریا مانند دوستانش یک نوجوان 13 ساله نسبتا بالغ است. پریا از شکل پاندا می بسیار حمایت می کند و به او اطمینان می بخشد که داشتن چنین قدرتی فوق العاده است.

ابی پارک (Abby Park)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: ابی پارک

ابی پارک مانند دوستانش 13 ساله است، اما به طرز قابل توجهی از آن ها قد کوتاه تر می باشد. او تقریبا 137.2 سانتیمتر قد دارد و در نتیجه کوتاه قدترین شخصیت در انیمیشن قرمز شدن به حساب می آید.

اما فریب قد ابی را نخورید. او با شخصیت محافظه کار و کمی پرخاشگر کوتاهی قد خود را جبران می کند. او همیشه پر انرژی است و معمولا مشغول و پرخاشگر دیده می شود.

او هرگز به دوستانش صدمه نمی زند و سرسختانه به آن ها وفادار است. او به سرعت با کسی که به دوستانش آسیب بزند درگیر می شود،‌ حتی اگر مرتکب اشتباه شود.

ابی به اندازه ای وفادار است که بلیت کنسرت 4* Town خود را به می می بخشد، علیرغم این که به شدت می خواهد اجرای زنده این گروه را تماشا کند.

تایلر نگوین بیکر (Tyler Nguyen Baker)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: تایلر نگوین بیکر

در رفتار تایلر نگوین بیکر نسبت به می و سایر دوستانش بلوغ کمتری دیده می شود، اما او نیز همسن و سال آن هاست. تایلر کمی کوتاه قدتر از می است (139.7 سانتیمتر)، اگرچه موهای فر بلندش باعث می شود که هم قد می به نظر آید.

در ابتدا، تایلر به عنوان آنتاگونیست انیمیشن قرمز شدن معرفی می شود و در هر زمان می را مسخره می کند. او به طور خاص مادر می و سرسختی او را مورد تمسخر قرار می دهد.

بسیاری از افراد وقتی مینگ می را سرزنش می کند، به او می خندند. با این وجود، اظهارنظرهای تحریک آمیز تایلر بیش از هر چیزی دیگری باعث ناراحتی می می شوند.

وقتی تایلر می را متقاعد می کند که به شکل پاندا در مهمانیش حضور یابد، به نظر می رسد که قصد مسخره کردن او را داشته باشد. اما خیلی زود مشخص می شود که او به آنچه دیگران در موردش فکر می کنند بیش از حد اهمیت می دهد.

به همین دلیل است که وقتی تایلر می را در کنسرت 4* Town می بیند، بسیار شوکه می شود. او به اندازه ای از این که تایلر در نهایت شخصیت واقعی خود را ابراز کرده است خوشحال می شود که او را به گروه دوستان خود دعوت می کند.

جین لی (Jin Lee)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: جین لی

جین لی (پدر می) بر اساس لباس هایی که می پوشد حدود 37 سال سن دارد.

او کمی کوتاه تر از مینگ است (165.1 سانتیمتر)، اما با توجه به این که مینگ همیشه کفش پاشنه بلند می پوشد خیلی کوتاه تر از او به نظر می آید.

جین هم به لحاظ ظاهر و هم به لحاظ شخصیت تفاوت بسیاری از مینگ دارد. به همین دلیل، تعادل در این خانواده برقرار می شود. اگرچه در این انیمیشن جین دیالوگ های زیادی ندارد، اما علاقه اش به خانواده به وضوح دیده می شود. به خصوص زمانی که رابطه بین می و مینگ پرتنش می شود،‌این عشق و علاقه بیشتر به چشم می آید.

جین از فواید و خطرات شکل پاندا می به خوبی آگاه است. او نگرانی های مینگ در مورد پاندا شدن را به می توضیح می دهد. اما او می را وادار نمی کند که تصمیماتی مشابه با مینگ اتخاذ کند. در عوض، به او نشان می دهد که این گزینه را دارد هر طور که می خواهد زندگی کند.

روبر (Robaire)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: روبر

تعیین قد روبر دشوار است زیرا اغلب به عنوان خواننده اصلی گروه 4* Town از بقیه اعضای گروه جدا می شود. بر اساس قسمت هایی از انیمیشن که در آن گروه روی صحنه اجرا می کند، به نظر می رسد قد روبر 161.6 سانتیمتر باشد و با 21 سال سن یکی از اعضای بزرگ تر گروه به حساب می آید.

روبر نه تنها خواننده اصلی گروه مشهور جهانی است، بلکه عضو مورد علاقه می نیز است. به این ترتیب، اطلاعات بیشتری از او نسبت به سایر اعضای گروه در دسترس است. روبر شخصیت بسیار کاریزماتیکی دارد و اعتبار و محبوبیت گروه 4* Town تا حد زیادی به او وابسته است. با این وجود، اجازه نمی دهد که نفسش بر او غلبه کند.

وقتی مینگ کنسرت 4* Town را خراب می کند، روبر به جای فرار تمام تلاش خود را برای محافظت از اعضای گروه و طرفدارانش به کار می گیرد.

جسی (Jesse)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: جسی

جسی ممکن است از سایر اعضای گروه 4*Town بزرگ تر به نظر نرسد، اما با 25 سال سن بزرگ ترین عضو گروه است. در کارهای تبلیغاتی گروه در انیمیشن قرمز شدن، جسی کمی کوتاه تر از روبر به نظر می آید. او 157.5 سانتیمتر قد دارد.

از آنجایی که جسی بزرگ ترین عضو گروه 4*Town است، دوران کالج را پشت سر گذاشته، ازدواج کرده و 2 فرزند دارد. شاید همین بلوغ باعث شده است تا او به عضو مورد علاقه پریا در گروه تبدیل شود.

او یکی از اعضای هنری تر گروه است و در کالج رشته سفالگری خوانده است. با این وجود، هنر خود را ازطریق موسیقی در گروه 4* Town ابراز می کند.

تائی یانگ (Tae Young)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: تائی یانگ

همانطور که از نامش پیداست، تائی یانگ جوان ترین عضو از گروه 4* Town می باشد و تنها 18 سال سن دارد. تائی یانگ نسبت به سایر اعضای گروه چهره جوان تری دارد، اما قد بلند است (160 سانتیمتر).

بر اساس وبسایت رسمی 4* Town، تائی یانگ مهربان ترین و معصوم ترین عضو گروه است. همین خصوصیات سن و سال کم او را نشان می دهند. تائی عاشق حیات وحش است تا جایی که در اوقات فراغت خود به کبوترهای زخمی کمک می کند تا سلامت خود را بازیابند.

آرون زد (Aaron Z)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: آرون زد

به نظر می رسد که آرون زد هم قد تائی (160 سانتیمتر) است، اما با 21 سال سن از او بزرگ تر است. این برآورد از چهره بالغ تر آرون و علاقه اش به ورزش سرچشمه می گیرد که باعث شده است نسبت به سایر اعضای گروه اندامی عضلانی تر داشته باشد.

به عنوان عضو ورزشکار گروه، آرون تمام انرژی خود را برای تبدیل شدن به بهترین رقصنده به کار می گیرد و در طراحی های رقص گروه نقش اصلی را ایفا می کند. شخصیت خویشتن دار آرون باعث می شود که اغلب خجالتی به نظر آید، بنابراین ازطریق حرکات رقص احساسات خود را بیان می کند.

آرون تی (Aaron T)

اسم شخصیت های انیمیشن قرمز شدن: آرون تی

اگرچه تایید شده است که آرون تی جوان ترین عضو گروه 4* Town است، اما از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به تائی یانگ است. او به طور قابل توجهی کوتاه ترین فرد گروه است و 154.9 سانتیمتر قد دارد. آرون زد و آرون تی اسامی مشترکی دارند، اما از نظر رفتاری تفاوت های چشمگیری بین آن ها دیده می شود.

آرون تی به شدت برون گرا و دست و پاچلفتی است و شخصیت کمدی گروه را به دوش می کشد. همچنین، تنها فرد گروه است که کلاه بر سر می کند و بسیار شبیه میریام است.

این حقیقت که او کلاه را رو به عقب بر سر می کند باعث شده است که نسبت به سایر اعضای گروه بچه تر به نظر آید.

شما طرفدار کدام یک از شخصیت های کارتون قرمز شدن هستید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

  1. یسنا گفت:

    من عاشق پریا منگل شدم

    1. مهراوید گفت:

      من روی تائی یانگ کراش زدم

  2. AlirezA گفت:

    منه ۱۴ ساله از همشون بلند ترم😂

    1. بی نام گفت:

      شما خیلی خودتون رو دسته بالا گرفتین فکردین اگه بلند باشید خیلی از بقیه برتری دارید اگه قرار بود همه مثل هم بلند کوتاه یا متوسط باشن خب هیچکس فرقی با اون یکی نداشت بعدشم تو چون ۱۵۲ و مثلاً ۱۲ سالته یکی دیگه چون اونم ۱۲ سالشه و از لحاظ سنی هم سن هستین دیگه اون کوتاه هست عزیزم بازم میگم که هیچ کس قرار نیست که قد خودش رو از تو شکم مامانش انتخاب کنه و اینم بگم که بازم اگه کسی از تو کوتاه تره درست نیست مسخرش کنی و یا بخواطر قدش ناراحتش
      کنی خب اونم احساس داره و اگه هم چین کاری کنی نشونه بچه بودن مغز تو هست چون قد ربطی به عقل نداره و اینم بگم که قسط دعوا ندارم

    2. Luna گفت:

      شما خیلی خودتون رو دسته بالا گرفتین فکردین اگه بلند باشید خیلی از بقیه برتری دارید اگه قرار بود همه مثل هم بلند کوتاه یا متوسط باشن خب هیچکس فرقی با اون یکی نداشت بعدشم تو چون ۱۵۲ و مثلاً ۱۲ سالته یکی دیگه چون اونم ۱۲ سالشه و از لحاظ سنی هم سن هستین دیگه اون کوتاه هست عزیزم بازم میگم که هیچ کس قرار نیست که قد خودش رو از تو شکم مامانش انتخاب کنه و اینم بگم که بازم اگه کسی از تو کوتاه تره درست نیست مسخرش کنی و یا بخواطر قدش ناراحتش
      کنی خب اونم احساس داره و اگه هم چین کاری کنی نشونه بچه بودن مغز تو هست چون قد ربطی به عقل نداره و اینم بگم که قسط دعوا ندارم

  3. صب گفت:

    چقدر قداشون کوتاهه

  4. ناشناس گفت:

    وقتی با این قد ها وازه ی قد بلند توی متن آورده شده خندم گرفت 😂 بلند ترین کاراکتر هم قد کوتاه محسوب میشه

  5. MLP Lover گفت:

    به خودم امیدوارم شدم . قد همه شون از من کوتاه تره XD

  6. ناشناس۲ گفت:

    حالا شاید منو توی نظرات زیادی دیده باشید ولی بزارید روشن کنم من ۱۰ سالمه قدم ۱۴۵

    1. 🚬🪦⚰️ گفت:

      خیلی کوتاهی🤣🤣🤣🤘

    2. آیدا گفت:

      خوشبختم منم قدم ۱۴۵

  7. ستایش گفت:

    من سیزده سالم بود قدم ۱۶۰ بود اینا چرا اینقد کوتان

  8. :) گفت:

    رو جسی کراش زدم 😂😂😂

  9. کانائه گفت:

    شما هم‌ گیر دادین ب قد اینا😐🗿

  10. بی نام گفت:

    شما خیلی خودتون رو دسته بالا گرفتین فکردین اگه بلند باشید خیلی از بقیه برتری دارید اگه قرار بود همه مثل هم بلند کوتاه یا متوسط باشن خب هیچکس فرقی با اون یکی نداشت بعدشم تو چون ۱۵۲ و مثلاً ۱۲ سالته یکی دیگه چون اونم ۱۲ سالشه و از لحاظ سنی هم سن هستین دیگه اون کوتاه هست عزیزم بازم میگم که هیچ کس قرار نیست که قد خودش رو از تو شکم مامانش انتخاب کنه و اینم بگم که بازم اگه کسی از تو کوتاه تره درست نیست مسخرش کنی و یا بخواطر قدش ناراحتش
    کنی خب اونم احساس داره و اگه هم چین کاری کنی نشونه بچه بودن مغز تو هست چون قد ربطی به عقل نداره و اینم بگم که قسط دعوا ندارم .

  11. مهراوید گفت:

    من روی تائی یانگ کراش زدم

  12. سونیک فن🦔 گفت:

    گفتم چون حالا یه چند نفری سن و قد خودشونو گفتن منم بگم:۱۳ سالمه و قدم ۱۷۳ سانتی متر است