اخبار بازی

شرکت یوبیسافت تایید کرد که در رویداد گیمزکام حضور خواهد داشت

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

رویداد گیمزکام از 31 مرداد تا 4 شهریور (21 تا 25 آگوست) در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود و بار دیگر با یک افتتاحیه بزرگ آغاز خواهد شد.

در چند هفته آینده مسلما شاهد برگزاری رویدادهای مهم و بزرگی خواهیم بود. طبق رسم هر ساله، گیمزکام به عنوان اصلی‌ترین رویداد تابستانه صنعت بازی، کماکان برگزار خواهد شد. اگرچه با نزدیک‌تر شدن به رویداد، جزئیات بیشتری در مورد آن منتشر می‌شود، اما از همین حالا شرکت‌های زیادی حضور خود در این همایشگاه را تایید کرده‌اند.

به عنوان مثال، یوبیسافت تایید کرده است که در گیمزکام شرکت خواهد کرد که قرار است از 21 تا 25 آگوست در شهر کلن آلمان برگزار شود. این بدان معناست که احتمالا چیزی برای نمایش در رویداد Gamescom Opening Night Live در اختیار خواهد داشت. مشخصا یک غرفه بزرگ به این کمپانی فرانسوی نیز تعلق خواهد گرفت.

می‌توان فرض کرد که هدف اصلی یوبیسافت از حضور در گیمزکام، تمرکز روی بازاریابی Assassin’s Creed Shadows و Star Wars Outlaws خواهد بود. دومین بازی نام‌برده در اواخر همان ماه منتشر می‌شود. پیش از آن، یوبیسافت در تاریخ 21 خرداد (10 ژوئن) یک رویداد بزرگ برای نمایش پروژه‌های خود برگزار می‌کند.

گفتنی است که در اوایل امسال تایید شد که شرکت بزرگ نینتندو در این رویداد حضور نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید