اخبار سینما

فیلم‌برداری فیلم Watch Dogs رسما آغاز شد

فیلم Watch Dogs
نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

فیلم مورد انتظار Watch Dogs با بازی سوفی وایلد و تام بلیت به کارگردانی متیو توری ساخته می‌شود.

در ماه مارس گزارش شد که کار روی فیلم لایو اکشن سری Watch Dogs از یوبیسافت آغاز شده است. این پروژه به پیشرفت ثابت خود ادامه می‌دهد و اخیرا به یک نقطه عطف بزرگ دیگر رسیده است.

یوبیسافت به طور مشخص، با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که فیلم‌برداری فیلم Watch Dogs آغاز شده است. همانطور که قبلا تایید شده بود، کارگردان فرانسوی ماتیو توری، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. او همچنین قرار است فیلمی را بر اساس A Plague Tale: Innocence، عنوان اکشن ماجراجویی 2019 که توسط استودیو Asobo ساخته شد، کارگردانی کند.

فیلم Watch Dogs بر اساس داستان نسخه اول ساخته می‌شود، داستانی که توسط کریستی لبلانک نوشته شده است. او به خاطر کارش در اکسیژن شناخته شده است و سوفی وایلد (Talk to Me) و تام بلیت (The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes) در آن بازی خواهند کرد. در مورد آینده فرنچایز Watch Dogs خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد. گزارش‌ها در اوایل سال جاری ادعا کردند که این سری «مرده و دفن شده است» و یوبیسافت پس از شکست انتقادی و تجاری Watch Dogs: Legion در سال 2020، هیچ برنامه‌ای برای ساخت قسمت جدید این سری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید