اخبار سینما

زمان پخش سریال بازگشت (زخم کاری 2)؛ بازیگران و داستان

سریال بازگشت زخم کاری
نویسنده : سارا محمدی۲۸ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اگر جزو بینندگان سریال زخم کاری محمد حسین مهدویان بوده اید و به نظرتان سریال پایان خوبی نداشت خبر خوبی برای شما داریم، فصل دوم زخم کاری با نام “بازگشت” در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی به سر می برد و به زودی می توانید آن را تماشا کنید. باید منتظر باشیم تا ببینیم داستان از ادامه فصل اول یعنی کشته شدن مالک (جواد عزتی) توسط منصوره شروع می شود یا فلش بکی به گذشته است. برای خواندن جزئیات بیشتر در مورد سریال زخم کاری 2 همراه مگ تک باشید و اطلاعاتی مانند اسامی بازیگران، داستان و زمان پخش سریال بازگشت را در ادامه بخوانید.

بازگشت زخم کاری کی پخش میشود

بازگشت زخم کاری از کجا پخش می شود؟

فصل دوم زخم کاری با نام بازگشت قرار است از پلتفرم فیلیمو پخش شود.

مرداد ماه سال گذشته محمد حسین مهدویان کارگردان سریال زخم کاری با انتشار تصویری از جواد عزتی در سریال زخم کاری با کپشن “بلند شو مالک” خبر ساخت فصل دوم زخم کاری را اعلام کرد. فیلمبرداری سریال آغاز شده و به نظر می رد تا قبل از پاییز 1402 می توانیم شاهد پخش سریال بازگشت زخم کاری باشیم.

بازیگران سریال بازگشت زخم کاری 2

در سریال بازگشت به تهیه‌ کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان علاوه بر بازیگران قدیمی مانند جواد عزتی، رعنا آزادی ور و الهه حصاری، بازیگران جدید از جمله الناز ملک، کامبیز دیرباز و مهران غفوریان به مجموعه اضافه شده اند. همچنین احتمال دارد چند چهره جدید به سریال اضافه شوند.

داستان بازگشت زخم کاری در مورد چیست؟

فصل اول زخم کاری بر اساس رمان “بیست زخم کاری” اثر محمود حسینی‌ زاد ساخته شده بود. بازگشت زخم کاری توسط مجموعه ای از نویسندگان از جمله میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز و علی بحرینی نوشته شده است. جزئیات داستان سریال بازگشت هنوز اعلام نشده اما 2 سناریو می توان برای آن متصور شد: 1. مالک بعد از دریافت ضربات متعد چاقو نمرده و در فصل 2 سریال نیز همچنان ستاره فیلم است و کارهای ناتمام خود را تمام می کند. 2. داستان فیلم در مورد اتفاقاتی است که قبل از کشته شدن منصور و داستان فصل اول اتفاق افتاده.

اما طبق شنیده ها فضای داستان کاملا متفاوت است و ربط چندانی به فصل قبل ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید